کد خبر : 1644844 | 29 مهر 1398 ساعت 23:20 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش زلاتان برای انتقال زمستانی به اینتر

زلاتان، ستاره سوئدی و 38 ساله علاقمند به انتقال به اینتر است.

تلاش زلاتان برای انتقال زمستانی به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد زلاتان با باشگاه لس آنجلس گلکسی به زودی به اتمام خواهد رسید و اخبار حاکی از تمایل این مهاجم گلزن و باتجربه به سطح اول فوتبال اروپا است. بعد از عدم اعلام نیاز منچستریونایتد به جذب این ستاره سوئدی، به نظر می رسد سری آ مقصد بعدی زلاتان باشد. زلاتان در گذشته سابقه بازی کردن با لباس اینتر برای سه فصل و قهرمانی های متوالی در سری آ با این تیم را در کارنامه دارد.

 

1443860

 

نشریه کالچومرکاتو مدعی شد زلاتان علاقمند به انتقال به اینتر است و به همین دلیل مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن با مدیران باشگاه اینتر تماس گرفته و شرایط احتمالی انتقال دوباره او به سن سیرو را جویا شده است.

 

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر چندی قبل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل ساسولو مدعی شد احترام زیادی برای زلاتان قائل بوده و معتقد است نام وی در تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند، اما صحبت کردن در مورد زلاتان در این مقطع بی احترامی به دیگر بازیکنان خواهد بود. الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی اینتر که اخیرا راهی سری آ شده، به دلیل مصدومیت حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود و به همین دلیل ممکن است زلاتان به جای او راهی اینتر شود. البته کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی که در گذشته و در پاری سن ژرمن سابقه هدایت زلاتان را دارد، از انتقال ستاره سوئدی به این تیم استقبال کرده و احتمالا از بین اینتر یا ناپولی، یکی تیم بعدی زلاتان خواهد بود.

دیدگاه‌ها