کد خبر : 1644861 | 30 مهر 1398 ساعت 09:09 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منتخب هفته قطر با دو ستاره ایرانی

انصاری فرد بهترین بازیکن هفته هفتم QSL

ستاره ایرانی باشگاه السیلیه با درخشش فوق العاده مقابل الوکره عنوان بهترین بازیکن هفته هفتم لیگ ستارگان را به خود اختصاص داد.

انصاری فرد بهترین بازیکن هفته هفتم QSL

به گزارش "ورزش سه"، در پیروزی 3-1 برابر الوکره درخشش فوق العاده ستاره ایرانی با دو بار گلزنی کاملا مشهود بود. به همین خاطر روزنامه استاد الدوحه امروز جلد اول خود را به تصویر کریم انصاری فرد به عنوان بهترین بازیکن هفته اختصاص داد تا در کنار یوکانوویچ سرمربی صرب الغرافه دو چهره مهم این هفته از رقابت ها را انتخاب و معرفی نماید.


روزنامه استاد الدوحه در آنالیز اتفاقات رخ داده در هفته هفتم لیگ ستارگان به کریم انصاری فرد اشاره و از نمایش درخشان این بازیکن در مصاف السیلیه با الوکره تمجید کرد. استاد الدوحه با اشاره به این که انصاری فرد مهاجمی تمام کننده و ویرانگر در محوطه جریمه است از خوشحالی سران باشگاه السیلیه از آمادگی بالای خرید تابستانی‌شان خبر داد.


همچنین رامین رضائیان دیگر لژیونر ایرانی شاغل در قطر هم با درخشش مقابل الاهلی و دو بار گلزنی برای الشحانیه موفق شد برای اولین بار در تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قرار بگیرد تا همان طور که پیش بینی می شد ستاره های ایرانی هفته خوشایندی را تجربه کنند.

 

1445124

 

این برای اولین بار در فصل جاری است که تصویر یکی از ستاره های ایرانی این گونه جلد یکی از روزنامه های مهم دوحه را به تسخیر در آورده است.

 

 

1445125


یوکانوویچ و انصاری فرد برترین های هفته هفتم QSL
تیتر صفحه آنالیز این هفته رقابت ها در استاد الدوحه و تعریف و تمجیدهای نویسندگان این روزنامه از ستاره ایرانی

 

 

1445126

 

تیم منتخب هفته هفتم لیگ ستارگان با حضور رامین رضائیان در پست مدافع راست و کریم انصاری فرد در نوک پیکان خط حمله

 

دیدگاه‌ها