کد خبر : 1644874 | 30 مهر 1398 ساعت 10:11 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

از سجده شکر تا به آغوش کشیدن مربی

جشن اولین کلین شیت استقلال در شهر قدس (عکس)

سرانجام طلسم کلین شیت های لیگ برتری هم شکست تا استقلالی ها در شهرقدس این گونه جشن بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، هفت هفته طول کشید تا سیدحسین حسینی رکورددار کلین شیت در تاریخ رقابت های باشگاهی ایران بتواند طعم اولین کلین شیت لیگ برتری را با پیراهن شماره یک استقلال بچشد. گلر ملی پوش آبی ها که با بدشانسی زیادی همچون استقلال روبرو و با فشار کاذبی مواجه شده بود این بار بعد از بسته نگه داشتن دروازه استقلال مقابل همشهری های خود در مصاف با فجرسپاسی موفق شد مهاجمان سایپا را نیز در گلزنی ناکام بگذارد.


حسینی که با 873 دقیقه گل نخوردن در لیگ هفدهم موفق شد نامش را به عنوان رکوددار کلین شیت در کتاب تاریخ لیگ باشگاهی ایران ثبت کند از ابتدای فصل با پوشیدن پیراهن شماره یک استقلال با فشار کاذب زیادی در راه بسته نگه داشتن دروازه و گل نخوردن روبرو بود. در این بین بدشانسی های این بازیکن و استقلال در چند هفته ابتدایی به خصوص گل های دقایق پایانی اوضاع را نابسامان تر کرد تا نه تنها سیدحسین بلکه پای مربی گلرهای استقلال نیز به میدان انتقادات کشیده شود.

 

 


بهزاد غلامپور در بازگشت به نیمکت تیمی که سال ها برای آن به میدان رفته بود باید وظیفه آماده کردن سیدحسین را به دوش می کشید اما این بازگشت او توام شد با گل خوردن های متوالی استقلال و باز شدن دروازه حسینی که به اذعان برخی ناآمادگی گلر آبی ها را نشان می داد. این فشارها تا حدی زیاد بود که دیروز بعد از برتری پر گل استقلال از همه مهم تر بسته ماندن دروازه این تیم و ثبت اولین کلین شیت فصل جشن دیدنی و جالب توجهی بین مربی دروازه بان ها و گلرهای استقلال در شهرقدس برگزار شد که تصاویر جالبی را به ثبت رساند.

 


از سجده شکر سیدحسین در زمین چمن تا پرش فوق العاده بهزاد غلامپور بعد از سوت پایان بازی که از شادی بی حد و حصر او از موفقیت شاگردش در بسته نگه داشتن دروازه حکایت داشت، همه و همه قصه جالبی از اولین کلین شیت لیگ برتری استقلال از خود به جای گذاشت تا تصاویر آن شکار عکاسان از جمله امیرحسین خیرخواه شوند.

 

 

دیدگاه‌ها