کد خبر : 1644884 | 30 مهر 1398 ساعت 10:55 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

ششمین برد چهارگله در زمین حریف؛

بهترین پیروزی خارج از خانه تراکتور با دنیزلی! (گزارش)

تیم فوتبال تراکتور با پیروزی 4-0 در مقابل نساجی بهترین پیروزی تاریخ خود در خارج از خانه را رقم زد.

بهترین پیروزی خارج از خانه تراکتور با دنیزلی! (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تبریزی روز گذشته یک نیمه فوق العاده را تجربه کردند و توانستند در زمین تیم نساجی 4 بار دروازه این تیم را فرو بریزند. این پیروزی با شوت فوق العاده‌ی ویلیان میمبلا در دقیقه 52 آغاز شد و در ادامه با گل های ساسان انصاری قطعیت یافت و در نهایت با شوت فوق العاده یوکیا سوگیتا در دقیقه 85 کامل شد تا شاگردان مصطفی دنیزلی طلسم پیروزی های یک گله را با بردی دلچسب بشکنند.

 

این پرگل ترین برد خارج از خانه تاریخ تراکتور در لیگ برتر نیز بود. تی تی ها که از لیگ نهم حرفه ای در سطح اول فوتبال ایران هستند و سابقه حضور در اولین دوره لیگ برتر را هم دارند، پیش تر پنج بار در خانه حریفان 4 گل زده بودند اما هیچ‌گاه موفق به کلین شیت نشده بودند که این بار علی رغم حملات تیم نساجی و فشار هواداران این تیم موفق به این کار هم شدند؛ رشید مظاهری، سید احمد موسوی، ایمان سلیمی، محمدرصا خانزاده و میثم تیموری عناصر دفاعی تراکتور در این پیروزی بزرگ بودند.

 

 

* نخستین برد 4 گله تیم سرخپوش آذربایجان در لیگ دهم و با هدایت فراز کمالوند رقم خورد. آن ها در بوشهر با گل های امیر محبی، محمد نصرتی و مهرداد پولادی شاهین را شکست دادند و البته دو گل هم خوردند تا با نتیجه درخشان 4-2 به تبریز بازگردند.


* دو سال بعد تیم تونی اولیویرا در اصفهان دست به کار بزرگی زد و سپاهان را چهارتایی کرد؛ سیدصالحی، فلاویو لوپز و حسن اشجاری مدافع تیم سپاهان گلزنان تیم تراکتور بودند.

 

* در لیگ سیزدهم نیز چنین اتفاقی رخ داد و تراکتوری ها با هت تریک کریم انصاری فرد و تک گل حبیب گردانی، استقلال خوزستان را در اهواز 4-1 بردند. این سه گل کمک شایانی به انصاری فرد برای کسب کفش طلا کرد.

 

* همان فصل تراکتور در اصفهان نیز یک برد چهار گله به دست آورد. شاگردان تونی این بار ذوب آهن را 4-2 شکست دادند و نکته جالب این که در میان گلزنان اسم محسن ربیع خواه نیز به چشم می‌خورد. محمد ابراهیمی، کریم انصاری فرد و علی کریمی دیگر بازیکنانی هستند که آن روز دروازه ذوب را گشودند.

 

* آخرین برد 4 گله خارج از خانه تراکتور پیش از این در مقابل استقلال بود. در روز باشکوهی که تیم تونی اولیویرا استقلال را چهارتایی کرد و توانست بردی ارزشمند را کسب کند. آن روز سامان نریمان جهان سه گل زد و ادینهو نیز یک گل به ثمر رساند تا تی تی ها به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر شوند.

 

* پرگل ترین برد تاریخ تراکتور در لیگ برتر لیگ نوزدهم رقم خورد. آن ها با نتیجه 6-0 ستقلال خوزستان را شکست دادند. همچنین نخستین برد پنج گله تراکتور هم در لیگ یازدهم اتفاق افتاد؛ جایی که با نتیجه 5-1 شهرداری تبریز تیم همشهری را از پیش رو برداشتند.

 

* بردهای پنج گله تراکتور در تاریخ لیگ برتر:

 

لیگ پانزدهم/ تراکتور 5 استقلال اهواز 0 (نانگ، حاتمی2، ثاقبی، ایرانپوریان)
لیگ یازدهم/ تراکتور 5 شهرداری تبریز 1 (حاج صفی2، صادقی، اکبرپور، عابدینی)

 

* بهترین پیروزی های خارج از خانه تراکتور در لیگ برتر:

 

لیگ چهاردهم/ استقلال 1 تراکتور 4 (سامان نریمان جهان 3، لوسیانو ادینهو)
لیگ سیزدهم/ ذوب آهن 2 تراکتور 4 (ربیع خواه، ابراهیمی، کریمی، انصاری فرد)
لیگ سیزدهم/ استقلال خوزستان 1 تراکتور 4 (انصاری فرد3، گردانی)
لیگ دوازدهم/ سپاهان 1 تراکتور 4 (سیدصالحی2، فلاویو لوپر، گل به خودی)
لیگ دهم/ شاهین 2 تراکتور 4 (محبی 2، نصرتی، پولادی)

 

دیدگاه‌ها