کد خبر : 1644913 | 30 مهر 1398 ساعت 12:25 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان فدراسیون کشتی تخفیف می‌خواهند

۲۰۰ میلیون اجاره برگزاری جام‌جهانی در آزادی!

طبق اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، ورزشگاه آزادی برای برگزاری جام جهانی ۲۰۱۹ در سالن ۱۲ هزار نفری درخواستی ۲۰۰ میلیونی داشته است.

۲۰۰ میلیون اجاره برگزاری جام‌جهانی در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بحث برگزاری جام جهانی ۲۰۱۹ کشتی فرنگی در تهران بالا گرفت و در نهایت فدراسیون کشتی با انتشار اسناد نشان داد که اتحادیه جهانی روی برگزاری این مسابقات در تهران تاکید کرده چون در دوره مدیریت قبلی فدراسیون، تهران به عنوان شهر میزبان اعلام شده است.


حالا که مشخص شده این رقابت‌ها در روزهای ۷ و ۸ آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود، فدراسیون کشتی با مسئولان مجموعه آزادی و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وارد مذاکره شده است.


حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی با اعلام اینکه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مبلغ اجاره بهای سالن ۱۲ هزار نفری را برای ۲ روز ۲۰۰ میلیون اعلام کرده، به ایسنا گفت: «با توجه به وضعیت اعتبارات و مشکل کمبود بودجه، فدراسیون توانایی پرداخت این هزینه سنگین را ندارد. ما توقع نداریم برای برگزاری رقابت‌های کشوری از ما اجاره نگیرند اما حداقل برای میزبانی  جام جهانی به عنوان یک رویداد بین‌المللی توقع مساعدت داریم.»


باید دید در نهایت فدراسیون چه تصمیمی برای محل برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی خواهد گرفت و آیا ممکن است مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار نشود؟

دیدگاه‌ها