کد خبر : 1644927 | 30 مهر 1398 ساعت 13:35 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمله کاپیتان آرسنال به اورا: زیاد حرف می‌زند!

گرانیت ژاکا کاپیتان آرسنال با انتقاد تند و شدید از کسانی که از ضعف روحی-روانی آرسنال صحبت می‌کنند به خصوص پاتریس اورا که آرسنالی‌ها را بچه خوانده بود گفت بعضی‌ها زیادی حرف می‌زنند.

حمله کاپیتان آرسنال به اورا: زیاد حرف می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، شکست 1-0 آرسنال مقابل شفیلد که دیروز اتفاق افتاد باعث شد کاپیتان توپچی‌ها گرانیت ژاکا نوک تیز پیکان انتقاد خود را متوجه منتقدین آرسنال کرده و با حمله‌ای تند به کسانی که معتقدند آرسنال از نظر روحی-روانی ضعف دارد، به ویژه پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد که اخیرا برای توصیف آرسنالی‌ها از کلمه "بچه" استفاده کرده بود گفت بعضی‌ها کلا زیاد حرف می‌زنند.

 

1445227

 

ژاکا بعد از شکست دیشب آرسنال در این باره گفت:" من برای پاتریس اورا احترام زیادی قائلم چون او بازیکن بزرگی بوده ولی حتی او هم باید مراقب حرف هایش باشد و بداند چه می‌گوید. او این موقعیت‌ها را خوب می‌شناسد. ولی فقط هم او نیست. خیلی‌ها این روزها زیادی حرف می‌زنند و اوضاع همیشه همین طور بوده".

 

کاپیتان آرسنال در ادامه صحبت‌هایش گفت:" باید از صحبت کردن راجع به ضعف روحی-روانی و ذهنی و این جور مزخرفات دست بردارند. ببخشید که این طور می‌گویم ولی بازی در خانه خود و بازی در خارج از خانه برای من هیچ فرقی ندارد. در هر دو بازی شما باید پیروز شوید و از خودتان شخصیت داشته باشید و به دنبال بهانه نگردید".

 

 

دیدگاه‌ها