کد خبر : 1644941 | 30 مهر 1398 ساعت 14:01 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌گذارم خون پسرم پایمال شود

گفت‌وگو با پدر عماد صفی‌یاری: از گرشاسبی متشکرم

پدر عماد صفی یاری گفت: طبق تصمیم بازپرس پرونده، ۵۰ درصد مدیریت ورزشگاه آزادی و ۵۰ درصد اداره برق مقصر شناخته شدند.

گفت‌وگو با پدر عماد صفی‌یاری: از گرشاسبی متشکرم

به گزارش "ورزش‌سه"، بیش از یک ماه از مرگ دلخراش عماد صفی یاری، کودک ۶ ساله ای که بر اثر برق گرفتگی در ورزشگاه آزادی جان باخت، می گذرد. مراسم چهلمین روز درگذشت عماد روز جمعه برگزار خواهد شد، اما هنوز مشخص نشده مقصر اصلی این حادثه تلخ و دلخراش کیست.


گویا با گذشت چند روز از این حادثه مسئولان ورزشی هم مرگ عماد را فراموش کرده‌اند، چون خانواده‌اش می‌گویند هیچ کس در این مدت از آن ها خبری نگرفته و حمایتی هم از آن ها نشده است.


به همین بهانه با محمد صفی یاری، پدر عماد هم‌کلام شدیم تا آخرین جزییات این پرونده را در گفت‌وگو با "ورزش‌سه" تشریح کند.


پیمانکار داربست را آزاد کردند


چند روز قبل به دادگاه رفتم و متوجه شدم بدون اینکه به من اطلاع بدهند، پیمانکار داربست را آزاد کرده‌اند. بازپرس بعد از بررسی هایی که انجام شده،‌ این پیمانکار را بی تقصیر دانسته و او را تبرئه کرده است. این در حالی است که بعد از بررسی های اولیه گفته می شد این پیمانکار مقصر است و حتی او را بازداشت کردند.


مدیر آزادی و اداره برق مقصر شدند


طبق چیزی که از سوی بازپرس به ما اعلام شد، ۵۰ درصد مدیر مجموعه ورزشی آزادی و ۵۰ درصد اداره برق مقصر شناخته شدند. از اداره برق که تاکنون با ما تماسی نگرفتند و حتی شنیدم که اعتراض هم کرده‌اند. البته سیف، مدیر ورزشگاه آزادی را چند باری دیده‌ام. او می‌داند که مقصر است و از ما معذرت خواهی هم کرده است.


نمی گذارم خون عماد پایمال شود


من شنبه با وکیل به دادگاه می روم و باز هم ماجرا را پیگیری می کنم. نباید به این راحتی از خون پسر من بگذرند. نمی گذارم خون او پایمال شود. فقط ۵۰ میلیون برای مراسم هایی که برگزار شد، خرج کردم. این هزینه های ما را هم باید بدهند. تا ته این ماجرا را می روم و نمی گذارم خون عماد پایمال شود.


از باشگاه استقلال تسلیت هم به ما نگفتند


در این مدت کسی خبری از ما نگرفت و همه مرگ عماد یادشان رفت. باشگاه استقلال فقط از ما عکس عماد را گرفت و به دربی برد. فقط در این مدت آقای گرشاسبی پیگیر بوده است. با اینکه او الان سمتی ندارد، اما بارها زنگ زده و واقعا دلسوزانه پیگیر ماجرا شده است. به نظرم به جای آقای گرشاسبی کسانی که الان سمت دارند، باید پیگیر باشند و از ما حمایت کنند. متاسفانه از باشگاه استقلال کسی یک تسلیت کوچک هم به ما نگفت. البته آقای جواد نکونام هم یک بار تلفنی با من حرف زد.


وزارت ورزش مسئول است، اما حمایتی نکرد


از باشگاه پرسپولیس هم فقط یک روز آقای انصاری فرد، خبیری و کالدرون به منزل ما آمدند وگرنه کسی از ما هیچ حمایتی نکرده است. پسرم به خاطر سهل انگاری مدیران قربانی شده و نباید فراموش شود. وزارت ورزش اصلا پیگیر این موضوع نبوده، در حالی که در برابر این اتفاق مسئول است. فقط دوستان و هم محلی‌ها در ۴۰ روز اخیر به ما کمک کردند و از آن ها تشکر می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها