کد خبر : 1644942 | 30 مهر 1398 ساعت 14:06 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

پس لرزه‌های شکست سنگین نساجی

انتصاب قائمشهری‌ها در باشگاه نساجی

معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران منصوب شدند‌.

انتصاب قائمشهری‌ها در باشگاه نساجی

به گزارش خبرنگار "ورزش سه" از قائمشهر، پس از کش و قوس های فراوان‌ و مشکلات مدیریتی زیادی که در چند وقت اخیر در باشگاه نساجی رخ داده بود بالاخره امروز معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران منصوب شدند.

 

پس از شکست سنگین در مقابل تراکتور، صبح امروز طی احکامی جداگانه از سوی علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه، آقایان رضا نادری به‌عنوان معاون فرهنگی و سجاد پیروزپیمان به‌عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران منصوب شدند.

 

سجاد پیروز پیمان خبرنگار قائمشهری خبرگزاری فارس است و رضا نادری نیز در سال های گذشته به عنوان ریاست کانون هواداران تیم نساجی مازندران مشغول به فعالیت بود که پس از منحل شدن این کانون در این باشگاه سمتی نداشت اما به یک‌باره امروز دوباره به سمت معاونت فرهنگی این باشگاه منصوب شده است.

 

لازم به ذکر است، سال گذشته طی نامه ای از سوی فدراسیون فوتبال ایران به همه باشگاه های فوتبال دستوری مبنی بر انحلال کانون هواداران و تشکیل کمیته فرهنگی و معرفی معاون فرهنگی ابلاغ شد که از همان زمان تا کنون در باشگاه نساجی مازندران کسی در این منصب حضور نداشت. اما حالا با حکم اسدی مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، رضا نادری به عنوان معاون فرهنگی این باشگاه منصوب شد.

دیدگاه‌ها