کد خبر : 1644951 | 30 مهر 1398 ساعت 14:31 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا تکذیب کرد؛ صلح با اتلتیکو در کار نیست

شب گذشته نشریه ال موندو ادعا کرد که بارسلونا با اتلتیکو برای صلح در قضیه گریزمان توافق کرده و بر این اساس 15 میلیون یورو به باشگاه مادریدی پرداخت خواهد کرد.

بارسا تکذیب کرد؛ صلح با اتلتیکو در کار نیست

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیاریو اسپورت، گریزمان که در تابستان 2018 قصد داشت اتلتیکو را ترک کند، به دلیل محرومیت این باشگاه از حضور در بازار نقل و انتقالات در وندا متروپولیتانو ماند اما در پایان فصل گذشته به طور رسمی اعلام کرد که این باشگاه را ترک می کند.

بر اساس بندی که در قرارداد او گنجانده شده بود، در صورتی که باشگاهی پیش از پایان ماه ژوئن برای خرید او به توافق می‌رسید، باید 200 میلیون یورو پرداخت می کرد اما پس از آن، این مبلغ به 120 میلیون یورو کاهش پیدا می کرد؛ بندی که بارسلونا از آن استفاده کرد و در ابتدای تابستان این ملی پوش فرانسوی را به خدمت گرفت اما باشگاه اتلیتیکو مادرید اعتقاد داشت که براساس شواهد، بارسلونا با گریزمان از چند ماه قبل به توافق رسیده بود و به همین دلیل، باید مبلغ 200 میلیون یورو را برای خرید او می پرداخت.

 

 

1444278

 

 

باشگاه اتلتیکو به ایمیل هایی دسترسی پیدا کرده بود که اثبات می کردند شروع مذاکرات بارسا و گریزمان ماه مارس بوده است. نشریه ال موندو در این رابطه گزارش داد که بارسا برای اینکه اتلتیکو آن ایمیل ها را منتشر نکند، حاضر شده 15 میلیون یوروی دیگر برای انتقال گریزمان پرداخت کند تا این قضیه سرانجام به اتمام برسد. طبق این گزارش، بارسا برای انتقال  5 بازیکن اتلتیکو نیز حق رای خواهد داشت از جمله دو بازیکن تیم اول این باشگاه سائول نیگز و خیمنز.

 

 

1397058

 

 

بر این اساس هرگاه پیشنهادی برای این دو بازیکن به دست اتلتیکو برسد و در صورتی که خود بازیکن و باشگاه برای جدایی موافقت کنند و رقم پیشنهادی باشگاه خواهان نیز معقول باشد، اتلتیکو موظف است تا بارسا را در جریان بگذارد و اگر باشگاه آبی اناری با رقم انتقال برابری کند، می تواند این بازیکنان را به خدمت بگیرد.

باشگاه بارسلونا در واکنش به این ادعا اعلام کرد که با اتلتیکو برای نظارت بر انتقال 2 بازیکن در ازای پرداخت 15 میلیون یورو به توافق دست یافته اما این هیچ ارتباطی با قضیه گریزمان ندارد و جدال قضایی دو طرف بر سر این موضوع همچنان بر قوت خود باقی است.

سائول و خیمنز هر دو 24 ساله هستند و رقم فسخ شان 100 میلیون یورو است. اولی یک هافبک ثابت در تیم ملی اسپانیا و دومی مدافع ثابت تیم ملی اروگوئه است.

 

 

1445251

 

دیدگاه‌ها