کد خبر : 1644975 | 30 مهر 1398 ساعت 16:27 | 68.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیلی آبداری که نانش به استقلال رسید (یادداشت)

بازیکن مغضوب اول فصل حالا تبدیل به گلزن اول تیم آندره آ استراماچونی شده است، بازیکنی که چند هفته پیش از سرمربی ایتالیایی استقلال تذکر جدی دریافت کرد، حالا می‌درخشد.

سیلی آبداری که نانش به استقلال رسید (یادداشت)

به گزارش "ورزش سه"، کمی بعد از اینکه  استراماچونی بعد از بازی با گل ریحان البزر گفت بازیکن جوان باید بعضی مواقع سیلی بخورد تا بداند در ادامه چه کاری انجام دهد؛ این سجاد آقایی است که در سومین بازی متوالی خودی نشان می دهد. این پاسخ سرمربی استقلال بود به سوال خبرنگاری در خصوص سجاد آقایی، مهاجمی که قبل از آغاز فصل گل‌های خوبی در مسابقات تدارکاتی به ثمر رساند اما توسط استرا به تیم‌های پایه منتقل شد و پس از کش و قوس فراوان بار دیگر به جمع بزرگسالان اضافه شد و حالا در سه بازی متوالی برای آبی‌ها موفق به گلزنی می شود. نکته اینکه قرارداد آقایی یک روز قبل از بازی با سایپا بازنویسی شد و امیرحسین فتحی بالاخره قبول کرد مبلغ قرارداد این بازیکن را بیشتر کند تا او برای دو فصل آینده هم در این تیم ماندنی شود.  


سجاد آقایی از ابتدای فصل پیش در ترکیب استقلال قرار گرفت اما با وجود علاقه شفر به استفاده از او، در نهایت وی فرصت نمایش چندانی نیافت. اما او در این فصل بر عکس پارسال از موقعیت ها نهایت استفاده را می برد. درست مثل بازی با گل ریحان که این بازیکن از پاس فرشید اسماعیلی نهایت استفاده را برد و با یک شوت سر ضرب تور را به لرزه درآورد. در وقت‌های اضافی بازی با فجر نیز این بازیکن 20 ساله از ریباند توپ در محوطه جریمه نهایت استفاده را کرد و با پای راست دروازه را باز کرد و در مسابقه دیشب نیز باز هم تعویض طلایی استراماچونی بود. روی گل چهارم استقلال فرشید باقری فضا را خالی کرد تا آقایی بی درنگ و با ضربه فنی توپ را به گوشه دروازه سایپا بفرستد و اینگونه فرضیه توانایی ضربه به توپش را ثابت کند.

 


البته او هنوز تجربه لازم برای حضور در ترکیب ثابت را ندارد، دلیلش این است که آقایی در خارج از محوطه بدون تمرکز است و توپ‌های زیبایی را لو می‌دهد و همین امر تیم را تحت فشار می‌گذارد. با این حال به نظر می رسد با افزایش اعتماد به نفس مشکل اصلی این بازیکن 20 ساله حل می‌شود.


هر چه هست علی‌رغم زدن این سه گل هنوز نمی‌توان آقایی را مهاجم ثابت استراماچونی در ادامه لیگ دانست، به دلیل اینکه کادر فنی آبی‌ها به دنبال شکل دادن به این مهاجم جوان است تا با افزایش اعتماد به نفس و تجربه لازم در آینده ستاره‌ای جدید در خط حمله آبی ها ظهور کند.


علی ابراهیمی

 

دیدگاه‌ها