کد خبر : 1644978 | 30 مهر 1398 ساعت 16:46 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر بودیم تراکتور گل بخورد؛

منصوری: گل نمی خوریم؛ بترکه چشم حسود!

مرتضی منصوری می گوید بازیکنان سپاهان برای کمک به نیازمند و ثبت رکورد جدید توسط او، تمام تلاششان را می کنند.

منصوری: گل نمی خوریم؛ بترکه چشم حسود!

مرتضی منصوری مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در رابطه با بازی شب گذشته تیمش مقابل گل گهر سیرجان که با نتیجه 2 بر صفر پایان یافت، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: بازی خوب بود. ما هم در دفاع خوب بودیم و هم در خط حمله. از موقعیت هایمان استفاده کردیم و مهم تر از این دوباره دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم. این هم بر می گردد به عملکرد تیم؛ بازیکنان، کادر فنی، تدراکات، کادر پزشکی و در مجموع همه اعضای باشگاه سپاهان. خدا را شکر امتیازات مهمی بود، آن هم مقابل تیمی که به آنها شوک وارد شده بود. بازی خیلی سختی بود و فکر نمی کنم امتیاز گرفتن در این شهر برای تیم های دیگر آسان باشد.

 

منتظر بودیم تراکتور گل بخورد


از مرتضی منصوری در مورد رکورد خوب گل نخوردن های این تیم پس از انجام هفت بازی پرسیدیم. او با خنده و چاشنی شوخی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: چشم حسود بترکد (باخنده)؛ ما منتظر بودیم تراکتور گل بخورد که نخوردند. البته تراکتور هم تیم بسیار خوبی است. به نظرم امسال لیگ بسیار خوبی داریم. مثلا نفت مسجد سلیمان که فصل گذشته در حال سقوط بود، شرایط بسیار خوبی دارد و فولاد خوزستان هم تیم خوبی است که این باعث می شود لیگ جذاب تری داشته باشیم.

 

بقیه می گویند ما مدعی هستیم


منصوری در پاسخ به این سوال که سپاهان به خوبی در مسیر قهرمانی قرار گرفته است، اضافه کرد: حرف از قهرمانی زود است، ولی نتایج طوری است که همه ما را به عنوان مدعی می شناسند. این باعث می شود لیگ زیبا بشود و تماشاگران بیشتری برای تماشای بازی به ورزشگاه ها بیایند.

 

قبلا هم از من برای تیم ملی مدرک گرفته بودند


از مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال شهرخودرو در رابطه با اولین حضورش در اردوی تیم ملی و احساسش نسبت به این موضوع پرسیدیم. او در این رابطه عنوان کرد: واقعا خیلی خیلی خوشحال بودم از این بابت؛ جا دارد از تیم، بازیکنان، آقای قلعه نویی و همه تشکر کنم. به شخصه معتقدم همه این مسائل در دعوت شدن من به تیم ملی دخیل بوده اند و بیشترین تاثیر را داشته اند. وقتی تیمی بخواهد نتیجه بگیرد، همه چیز دست به دست هم می دهد و خدا را شکر در سپاهان الان شرایط بسیار خوب است.  قبلا هم به شما گفته بودم که پارسال هم از من مدارک گرفتند برای دعوت به تیم ملی ولی نشد. به نظرم بهترین بازیکنان لیگ به تیم ملی دعوت شدند و خیلی خوشحالم که مزد زحماتم را گرفتم. امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد.

 

در تیم ملی به من گفتند از تو راضی هستیم


او در همین رابطه ادامه داد: خدا را شکر؛ درست است من بازی نکردم ولی همه راضی بودند این را به من می گفتند و از خودم نمی گویم. این چیز خوبی است که کادر فنی همه بازی ها را می بیند؛ به هر حال تیم ما هم که بهترین خط حمله و دفاع را دارد، بیشتر دیده می شود.

 

رفتار بحرینی ها به من خیلی برخورد


منصوری در مورد دیدار با بحرین و فضای این مسابقه توضیح داد: واقعا وقتی هنگام خواندن سرود ملی ایران شروع به سوت زدن کردند، به من خیلی برخورد. آنها باید احترام می گذاشتند مثل ما که این کار را می کنیم. این فقط مختص به فوتبال نیست. آنها با این کار به ملت ایران توهین کردند تا بازیکنان. به هر حال آنها باید برگردند و تلافی اش را در فوتبال در می آوریم. مردم ایران مردم بافرهنگی هستند و قطعا کاری که آنها کردند را تکرار نمی کنند.

 

1445295

 

ان شاالله باخت به بحرین را فوتبالی تلافی می کنیم


آیا این کار و بی احترامی بحرینی ها تاثیری در شکست تیم ملی داشت. منصوری در این مورد گفت: من که روی نیمکت بودم خیلی رویم تاثیر گذاشت. حالا بازیکنان که جای خود دارند. ما از بحرین هیچ جوره گل نمی خوردیم جز پنالتی. ان شاالله تلافی بشود.

 

خیلی زود است در مورد ویلموتس قضاوت شود


منصوری سپس در ادامه با اشاره به مدت زمان کوتاهی که ویلموتس در ایران حضور دارد، افزود: خیلی زود است در مورد کسی قضاوت کنیم. کی روش هشت سال اینجا بود. تا آقای ویلموتس تفکراتش را پیاده کند، طول می کشد. امسال همه تیم ها و بازیکن ها خوب کار می کنند و امیدوارم با تلاشی که انجام می دهم، دوباره به اردوی تیم ملی دعوت بشوم.

 

امیر خان مدافعین کناری را آزاد می گذارد


تو در فصل گذشته علیرغم اینکه نمایش خوبی در ترکیب شهر خودرو داشتی ولی در ثبت گل و پاس گل موفق نبودی ؛ با این حال امسال نمایش بسیار خوبی داشته ای و با احتساب بازی های دوستانه 5 پاس گل دادی و یک گل هم زدی. منصوری در این رابطه بیان کرد: در سیستم امیر خان دفاع راست آزاد است و من از این موضوع خیلی خوشحالم؛ چون دفاع راست هم در حمله است و هم دفاع.


هافبک ها جایمان را پر می کنند


در این سیستم این خطر وجود دارد که پست دفاع خالی شود. منصوری ادامه داد بله ولی سیستم ما طوری است که وقتی دفاع ها بالا می روند و به حمله اضافه می شوند، هافبک های دفاعی جای آنها را پر می کنند. ضمن اینکه تیم حریف هم مجبور است دفاع کند و نهایتا سه بازیکن در بخش هجومی داشته باشند.

 

با خودم گفتم محبی خودت بزن


منصوری سپس با اشاره به بازی روز گذشته  و اینکه می شد یک پاس گل دیگر به نامش ثبت شود، با لحنی مزاح گونه حرف هایش را ادامه داد و گفت: قبل از اینکه محمد محبی به قربانی پاس بدهد، با خودم گفتم خودت بزن تا من هم پاس گل داده باشم (باخنده). اینکه شوخی بود ولی خیلی خوشحالیم امسال تیم طوری شده که در همه پست ها بازیکنان دیده می شوند.

 

تمام تلاشمان را می کنیم که پیام گل نخورد


پیام نیازمند اگر تا دقیقه 67 دیدار برابر ساییا پل نخورد، رکورد گل نخوردن را خواهد شکست. بازیکنان سپاهان به او برای ثبت این رکورد کمک می کند. منصوری در پاسخ به این سوال بیان کرد: صد درصد این بر می گردد به خط دفاعی و البته سایر بازیکنان تیم. شاید یک گل برای قهرمان شدن یا نشدن تاثیری نداشته باشد ولی ما تمام تلاشمان را در بازی با سایپا می کنیم. امیدوارم نه بازی با سایپا که در تمام بازی ها این‌طوری باشد و گلی نخوریم.

 

قلعه نویی باعث شد دیده شوم


حرف های پایانی منصوری تشکر از کسانی بود که در رسیدن او به تیم ملی و روزهای خوب سپاهان نقش دارند:  تشکر می‌کنم از همه کسانی که به من کمک کردند. از امیر خان هم تشکر می کنم که به من بازی داد تا دیده شوم. کادر پزشکی، تدارکات و مجموعه باشگاه. امیدوارم این شرایط ادامه دار و مداوم باشد.

 

دیدگاه‌ها