کد خبر : 1645012 | 30 مهر 1398 ساعت 19:10 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

بهترینیم چون بهترین ها را داریم؛

ولسیانی: من هم قسم می‌خورم او (برزای) هلم داد

گئورگی ولسیانی معتقد است سپاهان بهترین است، چون بهترین بازیکن ها، بهترین مربی و بهترین کادر فنی را در اختیار دارد.

گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با پیروزی 2 بر صفر روز گذشته تیمش مقابل گل گهرسیرجان گفت: خب بازی مقابل این تیم ها یک مقدار سخت است. تیم هایی که تازه به لیگ آمده اند و قوی بازی می کنند؛ به خصوص در زمین خودشان. اتمسفر و فضایی که در استادیوم ایجاد می شود، کار را سخت تر می کند. ما خوش شانس بودیم که گل اول را زدیم و بالانس تیمی را به دست آوردیم. لیاقت این را داشتیم که در نیمه دوم گل دوم را بزنیم و این اتفاق هم افتاد و بازی را بردیم.

 

از ولسیانی مدافع میانی سپاهان در رابطه با دلیل روزهای خوب سپاهان پرسیدیم. این بازیکن در واکنش به این سوال بیان کرد: دلیلش این است که بهترین مربی ایران را داریم؛ بهترین تیم ایران هستیم و بهترین بازیکن ها را داریم؛ بهترین کادر فنی را داریم. باشگاه ما از هر نظر بهترین است و باید بهترین باشیم و فکر می کنم دلیلش این باشد.

 

1445336

 

1445337

 

تیم سپاهان طی هفت بازی گذشته هیچ گلی دریافت نکرده است. مدافع 28 ساله سپاهان در این مورد اینگونه توضیح می دهد: یک مربی باید به تمام مناطقش توجه زیادی داشته باشد و به نظر من امیرقلعه نویی در قسمت دفاع و در بخش هجومی و به طور کلی تمامی بخش های تیم، توجه فوق العاده خوبی دارد و خیلی خوب با ما کار کرده است. من با بقیه مدافعینی که با من بازی می کنند، احساس راحتی دارم؛ با هم در حرکت، عملکرد و .. هماهنگ هستیم و این را هم باید بگویم که ما نیازمند که یکی از بهترین دروازه بان های لیگ است را داریم. البته همانطور که در خط دفاعی گل نمی خوریم، همینطور در بخش تهاجمی تیممان گل می زند. پس در تمام نقاط تیم امیرخان توجه بسیار خوبی دارد و عملکرد خوبی داریم.

 

1445338

 

جلالی سرمربی فصل گذشته ولسیانی در تیم نساجی، روز گذشته در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر سپاهان تاکید کرد که برزای به او گفته و قسم خورده که ولسیانی او را شارژ کرده است. مدافع سپاهان در واکنش به این موضوع بیان کرد: با تمام احترامی که برای آقای مجید جلالی قائلم، اگر بازیکن آنها قسم خورده که من او را هل دادم، من هم قسم می خورم که او (بهنام برزای) من را هل داده است.فکر نکنم مطرح کردن این موضوع چیز درستی باشد. اینکه هل دادم یا ندادم را نمی دانم ولی هر اتفاقی که افتاده، خطا نبود. حالا ایشان قسم خورده که من هلش داده ام، دلیل بر این می شود که من روی او خطا کرده ام؟ نه به نظر من خطایی رخ نداد در آن صحنه.

 

1445339

دیدگاه‌ها