کد خبر : 1645019 | 30 مهر 1398 ساعت 19:54 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدافع بایرن به انتقادات از خط دفاعی این تیم

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد آنها مقابل المپیاکوس موفق به ثبت کلین شیت شوند.

واکنش مدافع بایرن به انتقادات از خط دفاعی این تیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته های اخیر در بوندسلیگا از نظر دفاعی نمایش چندان خوبی نداشته و خط دفاعی این تیم مورد انتقاد قرار گرفته است. حالا و با مصدومیت شدید نیکلاس سوله، بنجامین پاوارد امیدوار است آنها در دیدار به زعم او دشوار برابر المپیاکوس موفق عمل کنند.

 

1445348

 

بنجامین پاوارد گفت: "رهبر جدید خط دفاعی بایرن بعد از مصدومیت نیکلاس سوله؟ من نمی دانم  باید با سرمربی تیم نیکو کوواچ صحبت کنم و بعد خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. من الان بازی های زیادی انجام داده ام و امیدوارم بتوانم مقابل المپیاکوس بازی کرده و مسئولیت بیشتری را به عهده بگیرم. من احساس خوبی دارم و امیدوارم این شرایط ادامه یابد.

 

من برای سوله بسیار متاسفم. او مثل یک برادر برای من است و حالا ماه ها قادر به بازی کردن نخواهد بود. البته من برای سوله بهترین ها را آرزو می کنم و اطمینان دارم که او قوی تر بازخواهد گشت.

 

دیدار برابر المپیاکوس؟ انتظار یک بازی دشوار مقابل تیم خوب با بازیکنان انفرادی قوی داریم. تاتنهام در اینجا به زحمت افتاد و بنابراین ما انتظار یک بازی پیچیده را داریم. اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با سه امتیاز به خانه بازگردیم. در بازی های اخیر گل های زیادی دریافت کرده ایم و باید این ضعف را برطرف سازیم. امیدوارم برابر المپیاکوس قادر به ثبت کلین شیت باشیم."

دیدگاه‌ها