کد خبر : 1645064 | 01 آبان 1398 ساعت 00:22 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

المپیاکوس 2 - 3 بایرن؛ فتح یونان با درخشش لوا

بایرن مونیخ در دیداری دشوار در یونان 2-3 المپیاکوس را مغلوب کرد.

المپیاکوس 2 - 3 بایرن؛ فتح یونان با درخشش لوا

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در دو بازی گذشته خود به راحتی ستاره سرخ و تاتنهام را مغلوب کرده بود، امشب در یونان کار دشواری برابر المپیاکوس داشت و در نهایت دوباره با تکیه بر درخشش رابرت لواندوفسکی و دبل او موفق شد 2-3 حریف خود را شکست دهد.
 

اولین فرصت در دقیقه 7 و روی تغییر مسیر ضربه کوتینیو برای بایرن ایجاد شد، اما ضربه سر خاوی مارتینز راهی به دروازه حریف نیافت.

 

دقایقی بعد و روی پاس گناربری، کوتینیو در گوشه محوطه میتوانست گل اول بایرن را به ثمر برساند اما ضربه او در اختیار سنگربان المپیاکوس قرار گرفت.

 

در دقیقه 23، المپیاکوس به گل رسید. روی ارسال تسیمکاس، یوسف العربی با ضربه سر دروازه را گشود و علیرغم تلاش مانوئل نویر، توپ از خط رد شده بود.

 

1445393

 

بعد از دریافت گل، بایرن تلاش زیادی برای جبران داشت و در دقیقه 33 به گل تساوی دست یافت. روی حرکت تیمی بایرن، ضربه زیبای توماس مولر توسط دروازهبان مهار شد و در ریباند لواندوفسکی موفق به گلزنی شد.

 

در لحظات پایانی نیمه اول و روی ارسال آلابا، کوتینیو موقعیت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی 1-1 تمام شود.

 

اولین فرصت نیمه‌ی دوم در همان ابتدا برای المپیاکوس ایجاد شد، اما ضربه‌ی سر بوچالاکیس راهی به دروازه بایرن مونیخ نیافت و به بیرون رفت.

 

لحظاتی بعد و روی ارسال کرنر باز هم المپیاکوس صاحب فرصت گلزنی شد اما ضربه سر گیلهرمه از بالای دروازه نویر به بیرون رفت.

 

1445394

 

اما در ادامه، بایرن بر جریان بازی مسلط شده و در دقیقه 61 به گل دوم رسید. روی پاس توماس مولر، لواندوفسکی در مقابل دروازه موفق شد زننده‌ی گل دوم تیمش باشد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 73 و روی حرکت کوتینیو، تولیسو پشت محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق و زیبا به گوشه دروازه گل سوم را نیز به ثمر رساند.

 

1445398

 

اما دقایقی بعد المپیاکوس یکی از گلها را جبران کرد. گیلهرمه پشت محوطه صاحب فرصت شده و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان بایرن وارد دروازه نویر شد. در ادامه بازی تلاش المپیاکوس برای بازگشت نتیجهای نداشت و بایرن مونیخ 2-3 حریف یونانی خود را مغلوب کرد.

 

دیدگاه‌ها