کد خبر : 1645065 | 01 آبان 1398 ساعت 00:25 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

شب درخشان در ترکیه؛

گالا 0 - 1 رئال مادرید؛ حکم ابقای زیدان امضا شد!

رئال مادرید در شب فرصت سوزی های فراوان با یک گل گالاتاسرای را شکست داد.

گالا 0 - 1 رئال مادرید؛ حکم ابقای زیدان امضا شد!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که اخبار حاکی از احتمال اخراج زین الدین زیدان در صورت شکست مقابل گالاتاسرای بود، این تیم نمایش بسیار خوبی در ترکیه مقابل گالا از خود نشان داد و علیرغم از دست دادن فرصتهای فراوان، در نهایت با تک گل نیمه‌ اول تونی کروس به برتری دست یافت.

 

رئال مادرید در همان دقیقه یک بازی میتوانست به گل برسد اما ضربه ادن هازارد روی پاس رودریگو راهی به دروازه رئال مادرید نیافت.

 

دقایقی بعد گالاتاسرای تا آستانه زدن گل اول پیش رفت. روی پاس آندونه، بلهندا با دروازه رئال مادرید تک به تک شد اما تیبو کورتوا با عکس العملی فوقالعاده تیمش را نجات داد.

 

در دقیقه 11، گالاتاسرای باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه ژان میشل سری و اثرگذاری آندونه را یک بار دیگر تیبو کورتوا دفع کرد. در دقیقه 14 این بار رئال مادرید صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه زمینی رودریگو از گوشه محوطه در اختیار سنگربان گالاتاسرای قرار گرفت.

 

1445390

 

1445389

 

فرصتسوزیهای میزبان باعث شد رئال مادرید در دقیقه 18 به گل برسد. پاس به بیرون ادن هازارد از سمت چپ، با ضربه تونی کروس در محوطه همراه شده و این شوت بعد از برخورد به مدافعان گالا وارد دروازه موسلرا شد.

 

در اواسط نیمه اول و روی حرکت تیمی بازیکنان گالاتاسرای، بلهندا یک بار دیگر در محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه زمینی وی در اختیار کورتوا قرار گرفت.

 

در دقیقه 41، رئال مادرید میتوانست گل دوم را به ثمر برساند؛ اما ضربه تماشایی بنزما با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 0-1 رئال مادرید به پایان رسید.

 

اولین فرصت نیمه دوم برای رئال مادرید ایجاد شد اما کریم بنزما در موقعیتی تک به تک مغلوب موسلرا شده و این موقعیت خوب از دست رفت. در دقیقه 59 و روی پاس بنزما، ادن هازارد در گوشه محوطه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه زمینی او با عکس العمل موسلرا مواجه شد.

 

1445392

 

اما در دقیقه 65، ادن هازارد در موقعیتی تک به تک و در حالیکه موسلرا را جا گذاشته بود، ضربه خود را به دیرک دروازه کوبید تا بهترین بخت رئال برای زدن گل دوم از دست برود.

 

دقایقی بعد و روی پاس مارسلو، کریم بنزما صاحب فرصت خوبی برای زدن گل دوم شد اما ضربه او نیز با مهار گلر گالاتاسرای همراه شد.

 

در دقیقه 83 گالاتاسرای فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه سر ضعیف انزونزی راهی به دروازه کورتوا نیافت. در ادامه، اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و رئال مادرید در شب از دست دادن فرصتهای فراوان با یک گل از سد گالاتاسرای گذشت.

 

دیدگاه‌ها