کد خبر : 1645074 | 01 آبان 1398 ساعت 00:59 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو:باید گل‌های بیشتری به گالاتاسرای می‌زدیم

مارسلو مدافع رئال معتقد است که تیمش باید امشب با گلهای بیشتری بر گالاتاسرای پیروز میشد ولی در تمامکنندگی بیدقت بودند.

مارسلو:باید گل‌های بیشتری به گالاتاسرای می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که از دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز به دست آورده بود، امشب نیاز حیاتی به پیروزی بر گالاتاسرای داشت و علی رغم یک بازی برتر تنها با یک گل که توسط تونی کروس به ثمر رسید، توانست برنده از زمین خارج شود.

 

 

1445421

 

 

مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال در پایان بازی گفت: «امشب محکوم به پیروزی بودیم و همه توانمان را در زمین گذاشتیم. ما باید در همه بازیها تمام توانمان را بگذاریم. زمین دشواری بود و گالاتاسرای هم حریف کوچکی نیست. موقعیتهای گل زیادی خلق کردیم ولی فقط یک گل زدیم. در تمامکنندگی، بیدقت و البته بدشانس بودیم. در واقع شانسهای گلزنیمان زیاد بود ولی در استفاده از آنها خوب عمل نکردیم. در هر صورت، موفق به کسب یک پیروزی حیاتی شدیم.»

 

مارسلو ادامه داد:« ما بازیکنان رئال همیشه متعهد هستیم. نشان رئال تحت هر شرایطی بالاتر و ارزشمندتر است. این یک بازی دشوار بود و در تمام 90 دقیقه فداکاری کردیم و با جدیت بازی کردیم؛ اما هنوز باید بهتر شویم. امشب رودریگو، والورده، وینیسیوس که بازیکنان جوانی هستند، خوب ظاهر شدند. همچنین تیبو کورتوا که روزهای سختی را پشت سر گذاشته بود. ما یک تیم هستیم و همه با هم میبریم و در باخت نیز همه مقصریم.»

دیدگاه‌ها