کد خبر : 1645077 | 01 آبان 1398 ساعت 01:15 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: یک پای بایرن مونیخ در یک شانزدهم است!

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد تیمش شانس زیادی برای صعود از مرحله گروهی دارد.

کوواچ: یک پای بایرن مونیخ در یک شانزدهم است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب و در شرایطی که ابتدا از المپیاکوس عقب افتاد، در نهایت با دبل رابرت لواندوفسکی و تک گل تماشایی تولیسو، 2-3 حریف خود را مغلوب کرد. نیکو کوواچ شرایط بازی امشب را دشوار توصیف کرده، اما اذعان داشت بایرن یک بار ثابت کرد توانایی بازگشت دارد.

 

1435563

 

نیکو کوواچ گفت: "تیم من یک بار دیگر ثابت کرد که با وجود عقب افتادن در جریان بازی، بازیکنانم میتوانند نمایشی تاثیرگذار از خود ارائه دهد. ما در حال حاضر، امتیاز در مرحله گروهی کسب نکرده‌ایم و تقریبا یک پای ما در یک شانزدهم نهایی قرار دارد. شرایط بازی امشب و بازی کردن در خانه المپیاکوس بسیار دشوار بود. جو تندی بر ورزشگاه حاکم بود و شرایط دما و رطوبت برای هیچ از یک دو تیم آسان نبود."

 

نیکو کوواچ همچنین در مورد آسیبدیدگی لوکاس هرناندز و تعویض او در جریان بازی نیز گفت: "لوکاس هرناندز از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود، اما باید صبر کنیم و ببینیم آیا آسیب دیدگی رباط  وجود دارد یا خیر، البته او درد زیادی داشت."

 

مانوئل نویر نیز در اظهارنظری کوتاه پس از پایان بازی گفت: "ما دوباره شرایط را برای خودمان مشکل ساختیم و در جریان بازی به اندازه کافی باور نداشتیم. ما باید بر روی این موضوع کار کرده و شرایط را آنالیز کنیم و ببینیم چگونه میتوانیم عملکرد بهتری ارائه دهیم. مشکل در حال حاضر این است که ما باید در هر بازی سه گل به ثمر برسانیم زیرا دو گل دریافت میکنیم."

دیدگاه‌ها