کد خبر : 1645087 | 01 آبان 1398 ساعت 08:41 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

سه طلای دیگر ووشو به شاگردان اوجاقی رسید

سانداکاران اوزان 65، 75 و 85 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در فینال مسابقات جهانی چین با شکست حریفان خود سه مدال طلای دیگر کسب کردند.

سه طلای دیگر ووشو به شاگردان اوجاقی رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگهای چین در حالی پیگیری می‌شود که امروز ( چهارشنبه) سه نماینده ووشو کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت هر سه ووشوکار به مدال طلا دست یافتند.

 

عرفان آهنگریان در مبارزه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم در پیکار با «ماگومد عبدالخالیکوف» از روسیه پیروز شد و به نشان طلا دست یافت.آهنگریان پیش از فینال «جاناتان سوزا»از برزیل، «هریس سوفیان» از اندونزی، «وان ویت» از ویتنام و «کلمنته» از فیلیپن را شکست داده بود. 


در مبارزه نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم، یوسف صبری برابر «سعد بوریکا» از مراکش به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت. صبری پیش از فینال و برای رسیدن به دیدار نهایی «مازخان» از پاکستان، «بنبدرا» از فرانسه و  «محمد دیحا» از تونس را شکست داده بود.


میلاد عارفی مقام نیز در مبارزه برای کسب مدال طلای وزن ۸۵ کیلوگرم در پیکار با «فام چونگ مین» از ویتنام به برتری دست یافت و طلایی دیگر را برای کشورمان کسب کرد. وی برای رسیدن به دیدار نهایی «دانیل سرجیو» از رومانی، «زینال اصلان» از ترکیه و «سعد جورجیس» از لبنان را شکست داده بود.


در ادامه مسابقات صبح امروز هانیه رجبی تالوکار شایسته کشورمان در فرم «نن گوئن» به مدال نقره دست یافت. با این اوصاف رجبی تعداد مدال های خود در مسابقات جهانی شانگهای را به ۲ نقره رساند.



در این فرم نماینده هنگ کنگ اول و آمریکا سوم شد. این دومین نقره رجبی در شانگهای بود.

 

دیدگاه‌ها