کد خبر : 1645118 | 01 آبان 1398 ساعت 10:51 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

صفحه اول روزنامه های ورزشی اروپا(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۲۳ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۲۳ اکتبر مصادف با یکم آبان ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ پیروزی در فینال


این روزنامه چاپ شهر مادرید صفحه اصلی خود را به پیروزی دیشب رئال مادرید مقابل گالاتاسرای اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "رئال مادرید می‌داند که چگونه در فینال ها پیروز شود" از بازی دیشب به عنوان یک فینال حساس یاد کرده است.


این روزنامه همچنین به درخشش فوق العاده کورتوا در بازی دیشب اشاره کرده است.


مارکا در بخشی دیگر به پیروزی سخت اتلتیکو مادرید مقابل بایرن لورکوزن با درخشش آلوارو موراتا اشاره کرده است.

 

1445527


آاس؛ پیروزی حساس مقابل گالاتاسرای


دیگر روزنامه چاپ شهر مادرید یعنی آاس نیز صفحه اصلی خود را به پیروزی حساس رئال مادرید در بازی دیشب مقابل گالاتاسرای اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "زیدان امتیاز بازی را ذخیره کرد" به پیروزی حیاتی کهکشانی ها در بازی دیشب اشاره کرده است.


این روزنامه در ادامه عنوان کرده که رئال مادرید در بازی دیشب ۲۷ شوت روانه دروازه حریف کرد که از این تعداد شوت تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد.

 

1445528


اسپورت؛ لوئیس سوارز رهبر شماره ۲

 

این روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا عکسی از لوئیس سوارز را روی صفحه اصلی خود برده است. این روزنامه با تیتر "آن ها رهبری دیگر می خواهند" به درخشش این فوق ستاره اروگوئه ای در بازی قبلی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر اشاره کرده است و عنوان کرده که او می‌تواند در کنار لیونل مسی تیم را رهبری کند. بارسلونا امشب به مصاف اسلاویا پراگ خواهد رفت و سوارز می‌تواند در این بازی نیز عملکرد خوب گذشته را تکرار کند.


این روزنامه همچنین در قسمتی دیگر به پیروزی رئال مادرید مقابل گالاتاسرای و اتلتیکو مادرید مقابل بایرن لورکوزن اشاره کرده است.

 

1445529


موندو؛ هدف در پراگ


دیگر روزنامه چاپ شهر بارسلونا یعنی موندو با کار کردن عکسی از سه ستاره خط حمله بارسلونا یعنی لیونل مسی، آنتوان گریزمان و لوئیس سوارز و با تیتر "هدف در پراگ" به احتمال درخشش این فوق ستاره در بازی امشب بارسلونا مقابل اسلاویا پراگ اشاره کرده است. آخرین گل هایی که این سه بازیکن در یک بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان به ثمر رسانده بودند به ترتیب به نوامبر ۲۰۱۸، فوریه ۲۰۱۷ و سپتامبر ۲۰۱۵ برمی‌گردد.

 

1445526

 


گاتزتا دلو اسپورت؛ درخشش دیبالا


این روزنامه چاپ کشور ایتالیا صفحه اصلی امروز خود را به پیروزی دیشب یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "به دنبال بینهایت" به پیروزی سخت بیانکونری مقابل تیم روسیه ای و با درخشش و دبل پائولو دیبالا اشاره کرده است.


این روزنامه همچنین در بخشی دیگر به بازی حساس و سرنوشت ساز امشب اینتر مقابل دورتموند اشاره کرده و اظهار داشته که شاگردان کونته برای امیدوار ماندن به صعود به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارند.

 

1445522

 


توتواسپورت؛ پیروزی بزرگ یووه


این روزنامه ایتالیایی نیز تیتر اصلی خود را به پیروزی دیشب یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو اختصاص داده است. توتو اسپورت با تیتر "پیروزی بزرگ" به برد دشوار بیانکونری مقابل تیم روسیه ای اشاره کرده است.


این روزنامه در بخشی دیگر به علاقه اینتر و آنتونیو کونته برای جذب آرتور ویدال اشاره کرده است.


توتو اسپورت در قسمتی دیگر به شکست سنگین آتالانتا مقابل منچسترسیتی نیز پرداخته است.

 

1445523


اکیپ؛ امباپه فوق العاده


این روزنامه چاپ کشور فرانسه صفحه اصلی خود را به پیروزی قاطع پاریسن ژرمن مقابل کلوب بروژ اختصاص داده است. اکیپ با تیتر امباپه "فوق العاده است" به درخشش این فوق ستاره جوان پی اس جی و ثبت هتریک توسط او در بازی دیشب اشاره کرده است.


این روزنامه همچنین در بخشی دیگر به دیدار حساس امشب لیون و بنفیکا اشاره کرده است.

 

1445525


دیلی اکسپرس؛ درخشش سون برای پوچتینو


این نشریه انگلیسی صفحه اصلی امروز خود را به پیروزی دیشب تاتنهام مقابل ستاره سرخ بلگراد پس از چند بازی ناکامی اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "سون برای پوچتینو درخشید" به عملکرد فوق العاده این ستاره کره‌ای تاتنهام اشاره کرده است.


دیلی اکسپرس در قسمتی دیگر به درگیری لفظی به وجود آمده بین پاتریس اورا و گرانیت ژاکا پرداخته است.

 

1445524

 


استار اسپورت؛ اینجا هم تاتنهام


دیگر نشریه انگلیسی یعنی استار اسپورت نیز صفحه اصلی خود را به پیروزی دیشب تاتنهام مقابل ستاره سرخ بلگراد اختصاص داده است. این نشریه با تیتر " پوچ در اوج" عنوان کرده که بازیکنان تاتنهام نشان دادند که برای سرمربی آرژانتینی خود حاضر به انجام هر کاری هستند.


استار اسپورت همچنین در بخشی دیگر به پیروزی پرگل منچسترسیتی مقابل آتالانتا و اخراج فیل فودن در دقایق انتهایی بازی اشاره کرده است.

 

1445521

دیدگاه‌ها