کد خبر : 1645124 | 01 آبان 1398 ساعت 11:08 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت مشابه مربی شیلیایی با برانکو

سییرا بعد از اخراج از الاتحاد بیمارستانی شد

شکست برابر الوحده انتهای جدولی به همکاری مربی شیلیایی با باشگاه الاتحاد پایان بخشید تا این مربی بعد از دریافت حکم اخراج مسیر بیمارستان را در پیش بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو سییرا چند ماه بعد از در دست گرفتن سکان هدایت تیم بحران زده الاتحاد به سرنوشت مربیان مشهور سابق این باشگاه دچار شد تا با دریافت حکم اخراج سر از تخت بیمارستانی در جده در بیاورد.


الاتحاد شنبه شب در خانه به الوحده انتهای جدولی باخت تا سرنوشت دیگر مربی سرشناس تیم های مطرح جده نیز مشابه با برانکو ایوانکوویچ رقم خورده و از سمتش برکنار شود. سییرا شیلیایی که از این تصمیم باشگاه شوکه شده بود به یکباره با ضعف بدنی شدید روبرو و کارش به بیمارستانی در جده کشیده شد تا تحت عمل جراحی کلیه قرار بگیرد.


یکی از خبرنگاران شبکه MBC با حضور در بالین این مربی سرشناس در گزارشی مدعی شد سییرا تصور نمی کرد مالکان الاتحاد چنین تصمیمی در قبال او اتخاذ و برکنارش کنند. این تصمیم به قدری شوکه کننده بود که مربی شیلیایی با درد شدیدی روبرو و بالاجبار در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.


اما این اتفاق توام شد با گمانه زنی ها در ارتباط با مربی جدید الاتحاد و بر سر زبان افتادن دوباره نام برانکو ایوانکوویچ آن هم به صورت کاملا اتفاقی. بنا به نوشته رسانه های کرواسی و عربستان سرمربی سابق پرسپولیس و الاهلی با اطلاع از این که باشگاه الاتحاد سخت در پی بازگرداندن زلاتکو دالیچ شاگرد سابق این مربی و سرمربی کنونی کرواسی به جده است از دالیچ خواست وسوسه قراردادهای کلان پیشنهادی سعودی ها نشود و هدایت تیم ملی این کشور را از دست ندهد.


همین اتفاق با واکنش های زیادی در بین رسانه های سعودی روبرو شد به خصوص که لوسیانو سییرا یک ماه بعد از اخراج برانکو از الاهلی از دومین باشگاه بزرگ و پرطرفدار جده اخراج شد.

 

1445541

دیدگاه‌ها