کد خبر : 1645137 | 01 آبان 1398 ساعت 11:40 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان کشیدن هری کین برای لیورپول

هری کین، کاپیتان تاتنهام بعد از پیروزی 5-0 دیشب این تیم مقابل ستاره سرخ برای لیورپول که تاتنهامی‌ها روز یکشنبه به مصافش خواهند رفت خط و نشان کشید.

خط و نشان کشیدن هری کین برای لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، کاپیتان تاتنهام که تیمش دیشب در خانه موفق شد با ارائه یک بازی برتر، شکست بی‌رحمانه 5-0 را بر حریف خود در لیگ قهرمانان اروپا، ستاره سرخ بلگراد تحمیل کند، بعد از بازی برای لیورپول، تیم قدرتمند انگلیسی که تاتنهامی‌ها روز یکشنبه در لیگ برتر به مصافش خواهند رفت خط و نشان کشید.

 

1445553

 

هری کین در بازی دیشب دو گل از گلهای تیمش را وارد دروازه حریف کرد. این پیروزی برای تاتنهامی‌ها بسیار شیرین بود چرا که آنها از زمان پیروزی مقابل ساوتهمپتون در اواخر ماه سپتامبر تا دیشب دیگر موفق به پیروزی نشده بودند. این دومین پیروزی تاتنهامی‌ها در هشت بازی اخیرشان بود.

 

هری کین که از پیروزی پر گل تاتنهام بسیار راضی به نظر می‌رسید گفت:" عالی بود. دقیقا همان چیزی که می‌خواستیم. ما می‌دانیم که نتایج خوبی کسب نکردیم ولی این بهترین روش برای پاسخ دادن به آن نتایج ضعیف بود. مهمترین چیز برای ما پیروزی بود و پیروزی 5-0 دقیقا همان چیزی بود که به آن نیاز داشتیم".

 

کاپیتان تاتنهام در ادامه گفت:" ولی راه درازی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم از این پیروزی برای بهتر شدن استفاده کنیم. بازی با لیورپول مصاف دشواری است و آنها لیگ را خیلی عالی شروع کرده‌اند ولی امیدوارم همینطور که امروز عالی کار کردیم بتوانیم آنها را هم شکست بدهیم".

 

دیدگاه‌ها