کد خبر : 1645157 | 01 آبان 1398 ساعت 13:11 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

فتحی تنها افتاده، باید شان او حفظ شود

اولیایی: قصدی برای مدیرعاملی استقلال ندارم

مدیرعامل سابق استقلال می گوید شان مدیرعامل این باشگاه حفظ نمی شود.

اولیایی: قصدی برای مدیرعاملی استقلال ندارم

به گزارش "ورزش‌سه"، کاظم اولیایی با اشاره به انتقادهایی که از مدیریت باشگاه استقلال از سوی پیشکسوتان انجام می شود، بیان کرد: این مشکل پیشکسوتان نیست. در جامعه آقایان حضور دارند و هواداران از آنها درباره شرایط تیم سوال می کنند و تحت فشار قرار می گیرند. به همین خاطر ما هم عصبی می شویم و مجبور هستیم گاهی اوقات مصاحبه انجام بدهیم. من ناراحتم که سلطان بلامنازع استقلال آقای جباری مجبور می شود تحت فشار از باشگاه انتقاد کند.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزیر ورزش از خودش بابت مدیرعاملی استقلال برنامه گرفته، تاکید کرد: آقای وزیر هیچ برنامه ای از کسی نگرفته است. ایشان از برخی افراد درباره شرایط استقلال راهکار می خواهد و من هم جزو یکی از این افراد هستم که راهکار می دهیم. از نظر من تغییر مدیرعامل در این مقطع اصلا مصلحت نیست و باید ساختار را تغییر دهیم.


مدیرعامل سابق استقلال ادامه داد: باید ببینیم مسیری که باعث شده استقلال به این شرایط بیفتد، درست بوده است؟ آیا در نقل و انتقالات مدیران باشگاه فعال و هماهنگ بوده اند؟ باید تکلیف این موضوع روشن شود.


اولیایی همچنین گفت: به نظرم همه پیشکسوتان را باید جمع کنیم چراکه کار باشگاه استقلال با مدیریت جمعی و برنامه مدون درست می شود. اگر استقلال بخواهد به روزهای خوبش برگردد، باید حتما مدیران دلسوز و استقلالی و اهل پذیرش نظرات دیگران در این تیم حضور داشته باشند.  ما در استقلال کنونی نه برنامه داریم، نه کار گروهی. آقای فتحی یک نفره وسط تیم افتاده و شأن‌اش هم حفظ نمی شود.


وی در پایان افزود: زمانی بود که مدیرعامل استقلال به بزرگ ترین بازیکنان برای ملاقات وقت می داد اما الان مدیرعامل به ترکیه می رود تا شاید بازیکن را ببیند و به توافق برسند. اینها برای مدیرعامل استقلال خوب نیست و توصیه ام این است که باشگاه با مدیریت منسجم و دلسوز جمع بشود.

دیدگاه‌ها