کد خبر : 1645173 | 01 آبان 1398 ساعت 14:14 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند فاتح تریم از هواداران گالاتاسرای

در جریان بازی روز گذشته گالاتاسرای و رئال مادرید هواداران تیم ترکیه ای یونس بلهاندا ستاره مراکشی خود را با سوت های اعتراضی مورد انتقاد قرار دادند.

انتقاد تند فاتح تریم از هواداران گالاتاسرای

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای با وجود استفاده از مزیت میزبانی نتوانست برابر رئال بازی قابل قبولی ارائه دهد و خوش شانس بود که با تنها یک گل شکست خورد. گالا البته چند موقعیت خوب گلزنی را هم از دست داد. در این بازی یونس بلهاندا بازیکن مراکشی گالاتاسرای مورد اعتراض هواداران قرار گرفت به طوریکه او هنگام تعویض، واکنشی زشت در قبال دو آتشه های گالا داشت.

 

 

1445613

 

 

فاتح تریم سرمربی گالاتاسرای در پایان بازی گفت:« بازی برابر رئال اصلا ساده نیست اما سه موقعیت مسلم گلزنی داشتیم. پیش از بازی گفته بودم که نباید در زمین خودمان توپ از دست بدهیم اما روی همین قضیه گل خوردیم.»

 

اعتراضات به بلهاندا:« این فوتبال است و چنین مسائلی در آن رخ می دهد ولی اصلا از رفتار هواداران راضی نیستم به خصوص که یک بازی بسیار مهم و برابر تیمی مثل رئال بود. هواداران گالا نباید اینگونه باشند. کسانی که به بازیکن خودی معترض می شوند، هیچ کمکی به تیم شان نمی کنند. به خصوص وقتی برابر رئال بازی می کنید، بیشتر از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارید.

خیلی از بازیکنان را قرضی در اختیار گرفته ایم چون توان مالی برای خرید دائمی شان نداریم. برخی بازیکنان در روزهای پایانی به ما ملحق شدند و نیاز به زمان دارند.»

 

دیدگاه‌ها