کد خبر : 1645178 | 01 آبان 1398 ساعت 14:49 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

مخالف بزرگ کی روش به حرف آمد

نایب رییس کلمبیا: حداقل باید هماهنگ دروغ بگوییم!

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در مصاحبه ای انتقادی علیه کی روش تاکید کرد که او به رسانه ها در مورد قضیه خامس دروغ گفته است.

نایب رییس کلمبیا: حداقل باید هماهنگ دروغ بگوییم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از عدم دعوت از خامس به اردوی تیم ملی کلمبیا برای دو بازی دوستانه برابر شیلی و الجزایر، کارلوس کی روش مورد انتقاد رسانه های کلمبیایی قرار گرفت. در اسپانیا مدعی شده بودند که کی روش به درخواست خود خامس از او دعوت نکرده ولی سرمربی پرتغالی این قضیه را به شدت تکذیب کرد. کمی بعد رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا تایید کرد که خامس و کی روش در این قضیه توافق کرده بودند. کی روش همچنین قصد دارد از یک مربی گلرهای خارجی استفاده کند و این قضیه با مخالفت فدراسیون کلمبیا روبرو شده است.

 

 

1445629

 

 

آلوارو گونزالس نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در مصاحبه با رادیو کاراکول و در انتقاد از کارلوس کی روش گفت:« من به معیارها و اختیارات کی روش در تیم ملی احترام کامل می گذارم ولی با این موضوع که مربی دروازه بان های ما خارجی باشد، اصلا موافق نیستم. از نظر من خیلی زشت است که یک مربی گلرهای خارجی بدون آشنایی با بازیکنان ما و نیز هویت فوتبال کلمبیا را استخدام کنیم. پست دروازه بانی پست بسیار حساسی است و معتقدم مربی دروازه بان ها باید کلمبیایی باشد.»

 

آلوارو در این مصاحبه تایید کرد که خوان کارلوس اوسوریو بسیار نزدیک به پذیرش هدایت تیم ملی کلمبیا بود و اینکه او دوست داشت یک مربی بومی هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده داشته باشد و نه کارلوس کی روش.

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا همچنین به قضیه خامس هم اشاره کرد و گفت:« برایم عجیب بود که کی روش هرگونه تفاهم با خامس را تکذیب کرد و سپس رامون خسوران(رئیس فدراسیون) دقیقا متضاد او حرف زد و گفت که بین خامس و کی روش توافق شده بود. ما به رسانه ها دروغ گفتیم؛ در حالی که کی روش و خسوران باید در یک جبهه و هماهنگ حرف بزنند. اگر قرار است به مردم دروغ بگوییم، پس بهتر است همه دروغ بگوییم؛ نه اینکه کی روش یک ادعا را مطرح کند و دیگران عکس آن را.»

 

 

دیدگاه‌ها