کد خبر : 1645180 | 01 آبان 1398 ساعت 14:53 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

18 گل از 8 مهاجم لیگ قهرمانان

توپخانه اروپایی؛ محصول مشترک کره، لهستان و غیره

دیشب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد. در بازی های شب گذشته چند بازیکن در ترکیب تیم هایشان فوق العاده عمل کردند و موفق به ثبت هت تریک و دبل شدند.

توپخانه اروپایی؛ محصول مشترک کره، لهستان و غیره

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا دیشب در حالی آغاز شد که در این رقابت ها چند فوق ستاره در ترکیب تیم های خود تعیین کننده ظاهر شدند و توانستند به نوعی کمک شایانی به پیروزی تیم های خود بکنند. در این جا قصد داریم عملکرد این بازیکنان را مورد بررسی قرار دهیم.

 

امباپه و استرلینگ؛ هت تریکی های سه شنبه شب


کیلیان امباپه


این فوق ستاره فرانسوی که طی هفته های اخیر با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است، در بازی ابتدای هفته تیمش در لوشامپیونه در 15 دقیقه انتهایی به میدان رفت. او در بازی دیشب پی اس جی مقابل کلوب بروژ نیز در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت اما در دقیقه 52 به جای ماکسیم چوپوموتینگ وارد زمین شد و با یک نمایش خیره کننده تنها در 40 دقیقه موفق به ثبت هت تریک شد تا نشان دهد کاملا به فرم خوب قبل از مصدومیت خود بازگشته است. امباپه همچنین با سه گلی که در بازی دیشب به ثمر رساند تبدیل به جوان ترین بازیکنی شد که به رکورد 15 گل در لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. 

 

1445621

 

رحیم استرلینگ


این ستاره 24 ساله باشگاه منچستر سیتی در این فصل عملکردی فوق العاده داشته است. او در لیگ برتر تا به این جا شش گل برای تیمش به ثمر رسانده و یکی از مهره های بی جانشین برای پپ گواردیولا به حساب می آید. این بازیکن انگلیسی دیشب اما در جریان پیروزی 5-1 سیتیزن ها مقابل آتالانتا موفق شد سه گل برای تیمش به ثمر برساند تا اولین هت تریک خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به ثبت رسانده باشد.  

 

1445622

 


دو گله های پر تعداد شب اول رقابت های هفته سوم

 

مائورو ایکاردی


این بازیکن آرژانتینی پاری سن ژرمن دیشب و در جریان پیروزی 5-0 تیمش مقابل کلوب بروژ با دو ضربه استثنایی و تمام کننده پی اس جی را پیش انداخت. ایکاردی که پس از کش و قوس های فراوان در تابستان از اینتر جدا شد، حالا توانسته زیر نظر توماس توخل آلمانی قابلیت های خود را نشان دهد؛ اتفاقی که ادامه آن، قطعا حسرت اینتر و هوادارانش را بابت از دست دادن این مهاجم فوق العاده و شش دانگ در پی خواهد داشت.

 

1445624

 

روبرت لواندوفسکی 


شاید تکراری ترین خبر طی هفته های اخیر در فوتبال اروپا، گلزنی روبرت لواندوفسکی برای بایرن مونیخ باشد. این مهاجم لهستانی در فصل جدید یک فرم استثنایی از خود به نمایش گذاشته و به گفته بسیاری او امسال عزم خود را برای درو کردن جوایز فردی جزم کرده است. لواندوفسکی در رقابت های بوندسلیگا تا به اینجای فصل 12 گل به ثمر رسانده است. او همچنین دیشب موفق شد دو گل مقابل المپیاکوس به ثمر برساند تا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز 5 گله شود.

 

1445625

 

سون هیونگ مین


این ستاره کره ای تاتنهام فصل گذشته یکی از ارکان صعود تیمش به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود. او در فصل جدید همچون سایر بازیکنان تاتنهام نتوانسته درخشش فصل گذشته را تکرار کند. سون اما دیشب توانست در پیروزی 5-0 تاتنهام مقابل ستاره سرخ بلگراد، دو گل به ثمر برساند تا به تعبیر نشریات انگلیسی به فرشته نجات پوچتینو تبدیل شود. سون هیونگ مین همچنین نامش در لیست نامزدهای اعلام شده برای تصاحب توپ طلا دیده می شود؛ موضوعی که قطعا یک افتخار بزرگ برای قاره آسیا به حساب می آید.

 

1445626

 

هری کین


دیگر دو گله تاتنهام در بازی دیشب مقابل ستاره سرخ کسی نیست جز هری کین انگلیسی که بار دیگر شم بالای گلزنی خود را در بازی دیشب به رخ کشید تا نشان دهد پس از مصدومیت های اخیرش به فرم خوب گذشته بازگشته است. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، نیز قطعا برای بازگرداندن تیمش به دوران اوج حساب ویژه ای روی هری کین باز کرده است.

 

1445627

 

سرخیو آگوئرو


سرخیو آگوئرو آرژانتینی که پس از غیبت در بازی ابتدای هفته تیمش در لیگ برتر مقابل کریستال پالاس دوباره در ترکیب اصلی سیتیزن ها قرار گرفته بود، ترک عادت نکرد و باز هم یکی از گلزنان سیتی بود. آگوئرو در دیدار دیشب مقابل آتالانتا موفق شد دو گل از 5 گل تیمش را به ثمر برساند تا نشان دهد بی دلیل نیست که او هنوز هم انتخاب شماره یک پپ گواردیولا در خط حمله به حساب می آید.

 

1445628

 

پائولو دیبالا


این ستاره آرژانتینی که در تابستان تا آستانه جدایی از یوونتوس نیز پیش رفت، در ابتدای فصل به یک نیمکت نشین محض در یووه تبدیل شده بود اما رفته رفته با نشان دادن قابلیت هایش نظر مائوریزیو ساری را برای حضور در ترکیب اصلی بیانکونری جلب کرده است. دیبالا دیشب و در حالی که یووه با یک گل از لوکوموتیو مسکو عقب بود، موفق شد با یک شوت فوق العاده گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و بعد از آن نیز روی یک ریباند دروازه لوکوموتیو را برای بار دوم باز کرد تا یووه با پیروزی زمین را ترک کند.

 

1445631

دیدگاه‌ها