کد خبر : 1645183 | 01 آبان 1398 ساعت 15:02 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

محمد العفیفی، رهبر ارکستر الهلال

خانه‌ی پرشور الهلال؛ هواداری بدون بوق (عکس)

تیم الهلال شب گذشته در حضور هواداران پرشور خود موفق به صعود به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸_۲۰۱۹ شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم الهلال شب گذشته در ورزشگاه خانگی برابر السد با نتیجه ۴-۲ شکست خورد اما با توجه به پیروزی ۴_۱ در بازی رفت، به فینال رقابت ها صعود کرد تا امیدها برای کسب سومین جام آسیایی بیش تر شوند.


برگ برنده بازی دیروز را می توان هواداران الهلال دانست و شاید اگر حمایت آنان نبود تیمشان با شکست تحقیر آمیز از السد، با لیگ قهرمانان وداع می کرد اما هواداران این تیم یکدست و یکپارچه ۹۰ و چند دقیقه تیمشان را تشویق کردند تا جشن صعود را باهم و در کنار بازیکنان و کادرفنی بگیرند.

 

تیم الهلال از سال ۲۰۱۵ در ورزشگاه اختصاصی خود به میدان می رود، ورزشگاه دانشگاه ملک سعود از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۵ ساختش طول کشید و در قلب ریاض جای دارد، این ورزشگاه ۲۵ هزار نفری جایگاه عشاق الهلال است.

 

1445635


عشقی که نه تنها تیم فوتبال بلکه دیگر تیم های باشگاه از جمله بسکتبال و والیبال در رده های مختلف را شامل می شود. هوادارانی هستند که پای ثابت همه بازی هایی هستند که نام الهلال یک طرف قضیه است، چه فوتبال باشد و چه رشته ای دیگر.


اما داستان فوتبال کمی پیچیده تر و بزرگ تر است، ورزشگاهی که فضای کوچک اما صمیمی اش به الهلال شخصیت تازه ای بخشیده، در آن صندلی خالی دیده نمی شود و صدا آنچنان روی سکوهای این ورزشگاه می پیچد که کار تیم حریف را سخت می کند. کلیپ های هواداری در فضای مجازی به سرعت وایرال می شود و کاربران شبکه های اجتماعی به تمجید از آنها می پردازند و کافی است شما در یکی از شبکه های اجتماعی، به دنبال کلیپ های این هواداران بگردید و از نمونه جالب هواداری لذت ببرید.

 

محمد العفیفی لیدر باشگاه الهلال است که چندین میکروفون به او می دهند و بلندگوهای آنها هرکدام به سمت یک سکو صدا را پخش می‌کنند تا با آهنگ کلماتش جمعیت را متحد کند. او که سردسته گروه(Blue Power) در ورزشگاه است، آنقدر شعر و شعار بلد است که ۹۰ دقیقه شما را سرگرم می کند و هیچ شعار تکراری نمی شنوید به مانند سرمربیانی که تمرینات هر روزشان با روزهای قبل متفاوت است و باعث می شود تا بازیکن از تمرین خسته نشود.

 

1445636

 

محمد العفیفی و رفقایش ورزشگاه بدون بوق را ساخته اند، با چند طبل و تنبک و چند بلندگوی دستی، ۹۰ دقیقه حمایت می کنند و اکنون تیمشان در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال سومین جام است، تا بنر «عاصمه البطولات» به معنای پایتخت قهرمانی‌ها که در ورزشگاه خانگی شان به چشم می آید، به واقعیت نزدیک‌تر شود.

دیدگاه‌ها