کد خبر : 1645191 | 01 آبان 1398 ساعت 15:30 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

چشم سردار به گل شماره ۵ در لیگ قهرمانان؛

آزمون- ورنر؛ رقابت جذاب امشب فوتبال اروپا

ستاره ایرانی زنیت سن‌پتربوزگ امشب فرصت خوبی دارد در سومین بازی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا برابر لایپزیش گلزنی کند.

آزمون- ورنر؛ رقابت جذاب امشب فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، زنیت سن‌پترزبورگ در حالی دو مسابقه اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا را بدون شکست و با یک تساوی و یک پیروزی برابر تیم‌های مطرح پشت سر گذاشته که سردار آزمون ستاره روسی‌ها در این دو دیدار بوده و توانسته با زدن دو گل ارزشمند شایستگی‌های خود را اثبات کند.

 

سردار آزمون در فصل ۱۷-۲۰۱۶ که در تیم روستوف روسیه عضویت داشت، اولین گل تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم ویسنته کالدرون مقابل اتلتیکو مادرید اسپانیا به ثمر رساند و یک مسابقه پس از آن نیز شاهکار دیگری در دیدار خانگی تیمش برابر بایرن مونیخ انجام داد تا به برتری مقابل ابرقدرت فوتبال آلمان برسند.

 

این ستاره ۲۴ ساله ایرانی همان فصل در پیراهن روستوف در مرحله حذفی لیگ اروپا نیز به میدان رفت و برابر اسپارتاپراگ چک گلزنی کرد و مقابل منچستریونایتد به میدان رفت، اما دیگر فرصتی برای خودنمایی در لیگ قهرمانان به دست نیاورد تا اینکه امسال در زنیت سن‌پتربوزگ مجددا این موقعیت برای او به وجود آمد.

 

آزمون که در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل به زنیت سن‌پتربوزگ پیوست، در ۱۲ مسابقه تا پایان فصل نمایش خیره کننده‌ای داشت و ۹ گل به ثمر رساند که این روند را در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر روسیه دوباره به کار گرفت و آن را در بازی‌های اروپایی ادامه داد.

 

1445644

 

سردار سال گذشته با زنیت سن‌پترزبورگ در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر فنرباغچه ترکیه قرار گرفت و دو گل در بازی برگشت به ثمر رساند تا صعود تیمش را رقم بزند، اما در مرحله بعد نیز ملی پوش ایرانی موفق شد برابر ویارئال خوش بدرخشد و یک گل به ثمر رساند که البته روسی‌ها در آن دیدار نتوانستند از سد حریف اسپانیایی خود عبور کنند و به جمع هشت تیم برتر برسند.

 

آزمون پس از قهرمانی در لیگ برتر روسیه با زنیت سن‌پتربوزگ، بعد از سه فصل دوباره فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد که شروع کارش در این رقابت‌ها درخشان بود و او توانست برابر لیون فرانسه عملکرد قابل توجهی ارائه دهد، یک گل زیبا با ضربه نوک پا بزند و با بدشانسی و به دلیل مصدومیت در ابتدای نیمه دوم تعویض شود.

 

اما سردار در دومین مسابقه این فصل زنیت روسیه در لیگ قهرمانان اروپا نیز موثر کار کرد و در جریان پیروزی مهم مقابل بنفیکا پرتغال گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا برتری‌شان در این دیدار تثبیت شود و در صدر جدول گروه G قرار بگیرند.

 

ملی پوش ایرانی زنیت سن‌پتربوزگ بعد از زدن ۴ گل و ۴ پاس گلی که این فصل در لیگ برتر روسیه داده و در پنج بازی باشگاهی و ملی اخیرش توانسته ۶ گل به ثمر رساند، امشب با آمادگی بسیار بالایی در مسابقه سوم زنیت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر لایپزیش آلمان قرار می‌گیرد و امیدوار است مثل دیدار با لیون و بنفیکا گلزنی کند.

 

1445645

 

سردار آزمون با گلی که در دیدار با بنفیکا به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۴ رساند تا بالاتر از علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا، به‌عنوان برترین گلزن ایرانی در این رقابت‌ها شناخته شود و امشب این فرصت را دارد تا برابر لایپزیش که حریف نسبتا آسان‌تری نسبت به لیون و بنفیکا است، آمار گل‌های خود را بهبود ببخشد.

 

آزمون در کنار ممفیس دیپای از لیون و تیمو ورنر از لایپزیش، با ۲ گل زده بهترین گلزنان گروه G لیگ قهرمانان اروپا هستند ولی او امشب بهترین فرصت را دارد تا از ورنر، ستاره ملی پوش آلمان و دومین گلزن برتر بوندس لیگا سبقت بگیرد و به سومین گل متوالی خود در لیگ قهرمانان برسد.

 

زنیت سن‌پتربوزگ که در دو دیدار اخیرش صاحب ۴ امتیاز شده، از ساعت ۲۰:۲۵ امشب در استادیوم رد بول آلمان مهمان تیم لایپزیش ۳ امتیازی خواهد بود که می‌تواند با برتری در خانه این تیم به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز امیدوار شود.

دیدگاه‌ها