کد خبر : 1645193 | 01 آبان 1398 ساعت 15:57 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو گوئس؛ ظهور در قامت یک قهرمان

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، دیشب در کمال تعجب در ترکیب اصلی رئال مادرید مقابل گالاتاسرای قرار گرفت و عملکرد فوق العاده ای نیز از خود ارائه داد.

رودریگو گوئس؛ ظهور در قامت یک قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، در حالی که همه گمان می کردند زین الدین زیدان از ایسکو یا خامس رودریگز در کنار ادن هازارد و کریم بنزما درخط حمله رئال مقابل گالاتاسرای استفاده کند اما این اتفاق رخ نداد و رودریگو جوان و برزیلی به ضلع سوم مثلث خط حمله کهکشانی ها تبدیل شد. رودریگو اخیرا 42 دقیقه در لالیگا برای رئال مادرید به میدان رفته بود و هرگز در فصل جدید در ترکیب اولیه رئال مادرید قرار نگرفته بود اما او هیچ وقت دست از تلاش نکشید و امید خود را از دست نداد.

 

 

1445469

 


رودریگو اما در بازی دیشب مقابل گالاتاسرای در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت و تا دقیقه 82 نیز در زمین حضور داشت. او عملکرد فوق العاده ای در بازی دیشب از خود ارائه داد تا بعد از دیدار مقابل اوساسونا یک عملکرد درخشان دیگر از خود به جای گذاشته باشد. 
رودریگو در دقایق انتهایی با یک مصدومیت عضلانی رو به رو شد تا جای خود را به لوکا یوویچ دهد؛ این اتفاق اما باعث نشد که حتی ذره ای از خوشحالی  شب فوق العاده این ستاره برزیلی کم شود.


او همچنین پس از بازی دیشب گفته بود:" فکر نمی کردم که سرمربی مرا در ترکیب اصلی قرار دهد اما او این کار را انجام داد و از من خواست که در کارهای دفاعی فعال باشم. در ابتدا کمی نگران بودم اما حالا کاملا خوشحال هستم."

 

 

1445433

دیدگاه‌ها