کد خبر : 1645212 | 01 آبان 1398 ساعت 17:17 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 0 فجرشهیدسپاسی شیراز 1؛

لیگ‌یک/ کار بزرگ شاگردان مهابادی در کرمان

تیم فجرسپاسی شیراز با پیروزی مقابل شاگردان مجتبی حسینی به صدر جدول رده بندی لیگ یک رسید.

لیگ‌یک/ کار بزرگ شاگردان مهابادی در کرمان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم در چارچوب هفته نهم مسابقات در شرایطی با پیروزی یک بر صفر به سود فجرسپاسی شیراز خاتمه یافت که تک گل این بازی توسط ایوب کلانتری بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان زده شد. کلانتری برای ثبت این گل، پس از جا گذاشتن بازیکن مستقیم خود از پشت ۱۸ قدم با شوتی محکم و دقیق دروازه مس را باز کرد.


در دقیقه 10 مسابقه داود مهابادی به دلیل مصدومیت مجبور به تغییر علایی و استفاده از بختیاری در خط دفاعی خود شد تا شرایط سختی در ادامه برای حفظ پیروزی خفیف داشته باشد.


شاگردان مجتبی حسینی که پس از کسب پیروزی ارزشمند 4 بر 2 مقابل ذوب آهن در خانه این تیم در چارچوب رقابت های جام حذفی، روحیه بالایی داشتند، به هیچ وجه دوست نداشتند، امتیازات این بازی خانگی را از دست بدهند ولی در ادامه بازی هر چه زدند، در روزی که جلالی راد گلر فجری ها روز بسیار خوبی را سپری می کرد، به در بسته خورد تا با شکست زمین مسابقه را ترک کنند.


تیم فجرسپاسی شیراز که این فصل از رقابت ها را در قامت یک مدعی آغاز کرده، با کسب سه امتیاز ارزشمند دور از خانه 20 امتیازی شد و بالاتر از گل ریحان که این تیم هم حریفش را شکست داد و 19 امتیازی شد، در صدر جدول رده بندی ایستاد. رتبه سوم جدول رده بندی لیگ یک در اختیار مس رفسنجان است که 18 امتیازی است و هنوز دیدار هفته نهم خود را برگزار نکرده است. ضمن اینکه نود ارومیه که روز آینده دیدارش را برگزار می کند، در صورت پیروزی می تواند 20 امتیازی شود.


در سوی دیگر این مسابقه با این شکست شرایط برای مس کرمان خیلی خوب به نظر نمی رسد؛ آنها که با هدف صعود به مسابقات پا گذاشته اند، 3 امتیازی حساس خانگی را از دست دادند تا همچنان 10 امتیازی باقی بمانند و در انتظار روزها و هفته های آتی.

دیدگاه‌ها