کد خبر : 1645219 | 01 آبان 1398 ساعت 17:38 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش منطقی سامورایی‌ها با حذف شاگردان کاناوارو؛

گوانگژو صفر- اوراواردز یک؛ تکرار فینال ۲۰۱۷ آسیا

تیم گوانگژو با شکست در دو بازی پیاپی مقابل اوراواردز ژاپن در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند.

گوانگژو صفر- اوراواردز یک؛ تکرار فینال ۲۰۱۷ آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا، تیم گوانگژو چین که هدایت آن را فابیو کاناوارو ایتالیایی برعهده دارد و در دیدار رفت با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده بود، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در استادیوم تیانهه میزبان اوراواردز ژاپن بود که قضاوت این بازی را علیرضا فغانی برعهده داشت.

 

در نیمه اول دو تیم درصد مالکیت توپ نسبتا مشابهی داشتند ولی گوانگژو که به دنبال جبران شکست دور رفت در حضور تماشاگرانش بود، حملات بیشتری داشت و اگر بی‌دقتی تالیسکا، الکسن و پائولینیو در زدن ضربات آخر نبود، یکی از ۵ شوت این تیم در چارچوب تبدیل به گل نمی‌شد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن نمی‌رفتند.

با شروع نیمه دوم و در حالی که شاگردان کاناوارو سعی داشتند توپ و میدان را در دست بگیرند و ایجاد موقعیت کنند، در دقیقه ۵۰ اوراواردز حمله سریعی از جناح راست زمین تدارک دید که ارسال دقیق دایکی هاشیوکا به مقابل دروازه گوانگژو را شینزو کوروکی، کاپیتان سامورایی‌ها با پرش بلند روی سر مدافعان حریف به زیبایی تبدیل به گل کرد.

 

بعد از این گل گوانگژو سوار بر بازی شد و بارها شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که باز هم کم دقتی و البته بی‌انگیزگی نفراتی مثل تالیسکا در گلزنی موجب شد تیم چینی نتواند نتیجه را جبران کند و در سمت مقابل اگر سامورایی‌ها دقت می‌کردند، می‌توانستند از دو شوت داخل چارچوب خود به گل برسند که یکی از آنها را ژنگ چنگ، دروازه‌بان گوانگژو به کرنر فرستاد.

 

1445681

 

شاگردان کاناوارو در دقایق پایانی کاملا توپ را دراختیار داشتند ولی در ایجاد موقعیت خطرناک آنطور که باید و شاید موفق عمل نکردند تا در نهایت به شکست یک بر صفر در این مسابقه و باخت ۳ بر صفر در مجموع دو بازی برابر اوراواردز ژاپن رضایت دهند و در فینالیست شدن ناکام بمانند.

 

اوراواردز ژاپن در حالی موفق به برتری مقابل گوانگژو چین و صعود به فینال شد که در سال ۲۰۱۷ نیز با این تیم در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا به رقابت پرداخت و توانست به برتری برسد و قهرمان شود.

 ژنگ چنگ، ژانگ لینپنگ، پارک جی سو، ژانگ ییهائو، می فانگ(۶۹- فنگ)، وی شیهائو(۵۶- ژائو لین)، بانگ لیو، ژنگ ژی(۵۶- ژنگ ژی)، پائولینیو، الکسن و اندرسون تالیسکا نفراتی بودند که فابیو کاناوارو در این مسابقه برابر اوراواردز به میدان فرستاد که در جبران باخت دور رفت و کسب نتیجه ناکام بودند.

شوساکو نیشیکاوا، دایسوکه سوزوکی، تاکویا ایوانامی، دایکی هاشیوکا(۸۴- تومویا اوگاجین)، تاکاهیرو سِکینه، یوکی آبه(۸۸- کای شیباتو)، اورتون، کازوکی ناگاساوا، شینزو کوروکی(۷۵- کِنیو سوگیموتو) و فابریسیو نیز با تصمیم تسویوشی اوتسوکی در دیدار امروز برای اوراواردز ژاپن مقابل گوانگژو به میدان رفتند و فینالیست شدن سامورایی‌ها را رقم زدند.

دیدگاه‌ها