کد خبر : 1645220 | 01 آبان 1398 ساعت 17:10 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

موراتا و گلی که تاریخ ساز شد

آلوارو موراتا شب گذشته توانست تک گل پیروزی بخش اتلتیکو برابر لورکوزن را به ثمر برساند.

موراتا و گلی که تاریخ ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید از هفته سوم لیگ قهرمانان شب گذشته در زمین خود برابر بایر لورکوزن به میدان رفت و با گل دقیقه 74 آلوارو موراتا به پیروزی رسید. ستاره سابق رئال با این گل نام خود را در تاریخ لیگ قهرمانان به ثبت رساند؛ چرا که او حالا تنها بازیکنی است که با پیراهن هر دو تیم رئال و اتلتیکو توانسته در لیگ قهرمانان گلزنی کند. موراتا سال گذشته بود که از چلسی به صورت قرضی به اتلتیکوپیوست؛ در حالی که سال ها با پیراهن رئال در میادین حاضر بود.

 

 

1445678

 

 

موراتا همچنین سابقه گلزنی در این رقابت ها با پیراهن یوونتوس را نیز دارد. او شب گذشته کار را از روی نیمکت شروع کرد و نیمه دوم به جای آنخل کوریا وارد زمین شد.

 

موراتا با ضربه سری دقیق و زیبا توانست گل پیروزی بخش روخی بلانکو را وارد دروازه حریف آلمانی کند تا پس از چند هفته پایش به گلزنی باز شود. این دومین گل فصل موراتا بود. او اولین گل خود را به ختافه زده بود. موراتا در پایان بازی گفت:« همیشه هدفم گلزنی است و هرچقدر بیشتر، بهتر. امیدوارم بتوانم همواره برای اتلتیکو مفید باشم و دستورات مربی را در زمین پیاده کنم. به تلاشم ادامه خواهم داد تا روند گلزنی ها ادامه دار باشد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها