کد خبر : 1645243 | 01 آبان 1398 ساعت 19:48 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

کروکی و طلسم گل نزنی به تیم های غرب آسیا

صعود اوراوا به فینال با گل شیر بازی های شرق

اوراواردز به فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رسید و شینزو کروکی نقش اول پیروزی تیمش در دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی بود.

صعود اوراوا به فینال با گل شیر بازی های شرق

به گزارش" ورزش سه"، بازی برگشت نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان در شرق آسیا؛ اوراوا ردز بازی رفت را در ژاپن از گوانژو با نتیجه دو بر صفر برده بود اما در چین ماجرا فرق می کرد. گوانژو فشار زیادی را روی دروازه اوراوا می آورد و در دقیقه 37 ضربه مهاجم این تیم الکسن به تیر دروازه برخورد کرد. اما سه دقیقه بعد و در یک شبه ضدحمله کروکی بازهم نقش خودش را ایفا کرد. دایکی هاشیوکا هافبک راست تیم اوراوا از سمت راست یک سانتر تیز را روی دروازه فرستاد و شماره 30 با یک جاگیری و ضربه سر محکم کار گوانژو را در خانه تمام کرد. اوراوا حالا با گل این مهاجم 33 ساله ژاپنی برای سومین بار طعم حضور در فینال آسیا را می چشد.


شینزو کروکی با این گل تعداد گل هایش را در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان به عدد 8 رساند و حالا دو گل با بافتمبی گومیس آقای گل ده گله حال حاضر و مهاجم تیم الهلال عربستان فاصله دارد. او در حال حاضر یک گل با لئوناردو مهاجم برزیلی الوحده فاصله دارد اما از آنجایی که دو بازی فینال لیگ قهرمان پیش روی کروکی هست این مهاجم گلزن این شانس را دارد تا با گلزنی علاوه بر عبور از لئورنادو بتواند خودش را به گومیس برساند.


این مهاجم باتجربه که از سال 2012 از تیم کاشیما آنتلرز به اوراواردز پیوست یک بار دیگر و  در سال 2017 با این تیم تجربه حضور در فینال را دارد که این تیم موفق شد در دوبازی رفت و برگشت و با نتیجه دو بر یک الهلال رقیب امسالش در فینال را شکست  بدهد.

 

1445681

 


او در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان در برابر تیم های چونبوک موتورز، بوریرام، بی جی سونوبو در مرحله گروهی و برابر  اولسان(2 گل) در مرحله یک هشتم، دو گل در دوبازی رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی برابر  شانگهای و در نهایت یک گل در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد. این بهترین فصل شینزو کروکی در لیگ قهرمانان است چرا که او در مجموع 38  بازی که با تیم اوراوا در لیگ قهرمانان بازی کرده 15 گل زده که 8 گل آن در این فصل بوده است. او با تیم کاشیما نیز 27 بازی در لیگ قهرمانان و 11 گل را در کارنامه اش ثبت کرده است. شینزو کروکی که در مجوع شانزده بازی ملی برای تیم ملی ژاپن انجام داده و هیچ گلی به ثمر نرسانده از سال 2015 دیگر به تیم ملی کشورش دعوت نشده است با اینحال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان می تواند سکوی درخشش این بازیکن در 33 سالگی و در سال های پایانی فوتبالش باشد.


کروکی در هفت سال حضورش در اوراوار ردز و در 290 بازی 136 گل برای این تیم در بازی های مختلف به ثمر رسانده است. او بازیکنی با قابلیت بازی در پست های مختلف بخش تهاجمی است به طوری که در پست های مهاجم نوک، وینگر چپ و راست و مهاجم سایه برای تیمش بازی کرده است.


نکته جالب اما درباره شینزو کروکی این است این مهاجم در مجموع 39 بازی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است تا به حال مقابل تیم های غرب آسیا موفق به گلزنی نشده است. در سال 2017 هم در دوبازی رفت و برگشت برابر الهلال با وجود اینکه به عنوان مهاجم ثابت در ترکیب تیمش بازی کرد اما هرگز موفق به گلزنی نشد. با این وجود اوراوا ردز امسال برای قهرمانی امید زیادی به این مهاجم با تجربه که شیر  بازی های منطقه شرق و گربه خانگی بازی با تیم های غرب آسیا است دارد.

دیدگاه‌ها