کد خبر : 1645278 | 01 آبان 1398 ساعت 23:30 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: کسب شش پیروزی متوالی خطرناک است!

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی مدعی شد برتری برابر آژاکس بهترین پیروزی دوران حضورش در چلسی بوده است.

لمپارد: کسب شش پیروزی متوالی خطرناک است!


به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در دیداری دشوار در هلند موفق شد با گل دقایق پایانی میچی باتشوایی با یک گل آژاکس را مغلوب کرده و صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان شود. فرانک لمپارد ضمن تمجید از نمایش چلسی مدعی شد کسب این پیروزی های متوالی ممکن است باعث غفلت بازیکنانش شود.

 

1439793

 

فرانک لمپارد گفت: "این بهترین پیروزی برای من بوده است. من خیلی خوشحالم و می دانستم این بازی چقدر سخت خواهد بود. بازی کردن و غلبه بر تیمی برابر آژاکس، آنهم در شرایطی که ما لیاقت پیروزی را داشتیم بدان معناست که ما در شرایط خوبی قرار داریم. ما خیلی خوب بازی کردیم و من به عملکرد بازیکنانم افتخار می کنم. من به بازیکنانم نیز گفته بودم که کسب پنج پیروزی متوالی می تواند باعث غفلت شما شود و امروز می گویم که شرایط فعلی خطرناک تر است، زیرا ما شش پیروزی پیاپی کسب کرده ایم.

 

دو مهاجم ذخیره ما یعنی الیویه ژیرو و میچی باتشوایی صبور هستند، سخت تلاش کرده و از گروه بازیکنان حمایت می کنند. باتشوایی منتظر چنین لحظه ای برای درخشیدن بوده و کاملا سزاوار گلزنی بود. بازیکنان جوان در چلسی از نظر تعداد دقایق بازی در لیگ قهرمانان اروپا هنوز بسیار کوچک هستند، اما تعادل خوبی بر تیم حاکم است.

 

آژاکس تیمی قدرتمند است و بازی کردن در فضای استادیوم این تیم بسیار دشوار بود، اما بازیکنان چلسی عملکرد درخشانی از خود ارائه دادند. نباید فراموش کرد آژاکس تیمی خلاق به شمار می آید، اما کپا در بازی امروز خیلی به زحمت نیفتاد."

دیدگاه‌ها