کد خبر : 1645284 | 02 آبان 1398 ساعت 00:21 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 2 - 0 دورتموند؛ بازگشت نراتزوری به جدول

اینتر موفق شد در خانه خود با دو گل دورتموند را مغلوب کند.

اینتر 2 - 0 دورتموند؛ بازگشت نراتزوری به جدول

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در دو بازی قبلی خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شده بود، امشب و در شب غیبت ستاره های دورتموند و در حالیکه یک پنالتی نیز از دست داد، با دو گل حریف آلمانی را مغلوب کرده و همانند دورتموند چهار امتیازی شد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی صاحب یک فرصت خوب برای گلزنی شد، اما ضربه زمینی آنتونیو کاندروا با اختلاف قابل توجهی از کنار دروازه دورتموند به بیرون رفت.

 

در دقیقه 12 و در شلوغی محوطه جریمه اینتر، سانچو صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شده بود، اما سمیر هندانوویچ با خروج خود دروازه را نجات داد. دقایقی بعد و روی ارسال کاندروا، لائوتارو مارتینز می توانست گل اول اینتر را وارد دروازه دورتموند کند، اما مهاجم آرژانتینی یک گام کم آورد.

 

اما در دقیقه 22 اینتر به گل اول دست یافت. پاس پشت مدافعان تماشایی استفان دی فرای با کنترل و ضربه دقیق لائوتارو ماتینز همراه شد و اینتر به گل رسید. داور بعد از گل احتمال آفساید بودن آن را نیز بررسی کرد و در نهایت گل نراتزوری تایید شد.

 

1445743

 

1445744

 

در ادامه جریان بازی کاملا آرام شد و هیچیک از دو تیم قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر نبودند و این روند تقریبا تا پایان نیمه اول ادامه یافت.

 

در لحظات پایانی نیمه اول مهم ترین موقعیت دورتموند خلق شد، اما ضربه زمینی جیدون سانچو از گوشه محوطه توسط هندانوویچ مهار شد و در ریباند نیز کسی از موقعیت استفاده نکرد تا نیمه نخست با برتری 0-1 اینتر به پایان برسد.

 

در دقیقه 49 اینتر اولین فرصت خود در نیمه دوم را خلق کرد، اما ضربه کاندروا روی پاس مارسلو بروزوویچ از بالای دروازه دورتموند به بیرون رفت. در دقیقه 61 اشرف حکیمی با نفوذی تماشایی وارد محوطه جریمه اینتر شد، اما آساموا با تکلی تماشایی دروازه اینتر را نجات داده و مانع خلق موقعیت شد.

 

در دقیقه 65 دورتموند می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه محکم برانت روی پاس اکسل ویتسل با عکس العمل زیبای سمیر هندانوویچ همراه شد.

 

دقایقی بعد لائوتارو مارتینز در محوطه دورتموند صاحب موقعیت شد اما ضربه اش بعد از برخورد به مدافعان حریف راهی کرنر شد. در دقیقه 77 و روی همکاری هازارد و برانت، دورتموند تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه سانچو از روی خط توسط دیگو گودین بازگردانده شد.

 

اما در دقیقه 82 و روی نفوذ اسپوزیتو و خطای مت هوملس، اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد اما ضربه لائوتارو مارتینز با مهار تماشایی بورکی همراه شد و بهترین فرصت اینتر از دست رفت.

 

1445765

 

اما در دقیقه 88 اینتر به گل دوم رسید. روی پاس بروزوویچ، کاندروا با ضربه ای دقیق و در موقعیتی تک به تک گل دوم را نیز به ثمر رساند تا در نهایت اینتر با دو گل موفق به غلبه بر دورتموند شود.

دیدگاه‌ها