کد خبر : 1645298 | 02 آبان 1398 ساعت 00:50 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیکولا بارلا:

اینتر یک اینچ هم به دورتموند فضا نداد

نیکولا بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر مدعی شد نباید به تیم هایی مانند دورتموند فضا داد.

اینتر یک اینچ هم به دورتموند فضا نداد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در دیداری دشوار و در خانه خود موفق شد با دو گل لائوتارو مارتینز و آنتونیو کاندروا دورتموند را مغلوب کرده و شرایط خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بهبود بخشد. نیکولا بارلا که در این دیدار نمایش خوبی ارائه داد، اذعان داشت آنتونیو کونته به وی کمک زیادی کرده و او نیز قادر به مدیریت شرایط دشوار اخیر بوده است.

 

1445777

 

نیکولا بارلا گفت: "همانگونه که دیدید نمایش منظم و جمع و جوری ارائه داده و حتی یک اینچ نیز به بازیکنان حریف فضا ندادیم. وقتی در مقابل تیم هایی مانند دورتموند بازی می کنید، باید به بازیکنان حریف نزدیک باشید، وگرنه همانند آنچه مقابل بارسلونا رخ داد، امکان شکست کاملا وجود دارد.

 

حالا من در میدان با احتیاط خیلی بیشتری بازی می کنم و سرمربی اینتر آنتونیو کونته خیلی به من کمک کرده است. من از اینکه توانسته ام این شرایط دشوار را مدیریت کنم بسیار خوشحال هستم.

 

خوشحالی آنتونیو کاندروا و درآوردن لباس بعد از باز کردن دروازه دورتموند؟ ما باید در مورد همین جزئیات کوچک نیز بسیار مراقب باشیم. ما ماجراجویی بزرگی را آغاز کرده ایم و با همین اشتباهات رشد می کنیم. حالا دیگر باید به فکر بازی های بعدی اینتر بود."

دیدگاه‌ها