کد خبر : 1645302 | 02 آبان 1398 ساعت 01:10 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: گل اول زیبا بود، گل دوم زیباتر

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول گل های تیمش برابر خنک را بسیار زیبا توصیف کرد.

کلوپ: گل اول زیبا بود، گل دوم زیباتر

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب موفق شد با ارائه نمایشی بسیار خوب در خانه خنک با چهار گل به برتری دست یافته و شش امتیازی شود. یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به تمجید از بازیکنان خود پرداخت، اما دریافت گل برابر خنک را اتفاقی ناخوشایند تلقی کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: ما لحظه های خوب زیادی را در جریان بازی تجربه کرده و شروع بسیار خوبی داشتیم. ما واقعا انعطاف پذیر بودیم و حریف را مشغول نگه داشتیم. اما پس از آن توپ های کاملا غیرمنتظره ای را از دست دادیم و در لحظه های بدی ریسک کردیم.

 

1437740

 

در نیمه اول شرایط کمی دشوار بود اما ما در بین نیمه به بازیکنان در مورد فضاهای خالی توضیح دادیم. گل اول ما درخشان بود و گل دوم بهتر هم بود، همه گلهای ما زیبا بودند، اما یک بار هم دروازه ما باز شد که این اتفاق خوشایندی نبود.

 

اکسیلد چمبرلین نمایش بسیار خوبی داشت و عملکرد او دقیقا نشانگر عملکرد تیم بود. گل های زیبایی به ثمر رساندیم اما در باقی دقایق نیز می توانستیم بهتر عمل کنیم. روز شنبه آدام لالانا و امشب چمبرلین موفق به گلزنی شدند که اینها دو داستان زیبا هستند.

 

اندی رابرتسون مشکلی نداشت و من از جیمز میلنر به جای جو گومز استفاده نکردم. ترنت الکساندر آرنولد صبح روز سه شنبه شرایط چندان خوبی نداشت و من می خواستم با کمترین تغییر ممکن تیم خود را روانه میدان کنم. پس به همین دلیل جیمز میلنر راه حل شماره یک و بهترین گزینه ممکن برای قرار گرفتن در ترکیب لیورپول بود."

دیدگاه‌ها