کد خبر : 1645313 | 02 آبان 1398 ساعت 09:53 | 137.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک نمایش متزلزل دیگر از بارسلونا؛

نه، لیونل مسی از این شرایط راضی نیست!

بارسلونا دیشب در شرایطی موفق به غلبه بر اسلاویا پراگ شد که نمایش خیلی خوبی از خود ارائه نداد.

نه، لیونل مسی از این شرایط راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب در پراگ و در دیداری که مارک آندره تراشتگن چند واکنش بسیار خوب از خود نشان داد، به زحمت و با نتیجه 1-2 موفق به غلبه بر اسلاویا شده و با هفت امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

 

لیونل مسی دیشب و در دیدار برابر اسلاویاپراگ در ترکیب اصلی بارسلونا در لیگ قهرمانان قرار گرفته و تنها سه دقیقه فرصت نیاز داشت تا روی پاس تماشایی آرتور و با جایگری دقیق، اولین گل خود در این فصل لیگ قهرمانان را به ثمر برساند. لیونل مسی با درخشش در این دیدار موفق شد به رکورد 15 فصل متوالی گلزنی در لیگ قهرمانان دست یابد، اما این شرایط برای او راضی کننده نیست.

 

1445814

 

طی این سالها ستاره آرژانتینی چهار بار با لباس بارسا فاتح لیگ قهرمانان شده؛ اما این آمار وی را راضی نمی کند. ما این موضوع را خیلی خوب می دانیم، گرچه خود مسی خیلی این مسئله را در مقابل مطبوعات یا افکار عمومی بروز نمی دهد، اما هرگاه صحبت می کند، هرگز نارضایتی خود را از این واقعیت که بارسلونا از سال 2015 در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان نشده پنهان نمی کند.

 

کاتالان ها در طول ده سال اخیر بر لالیگا مسلط شده و از سال 2009 هشت عنوان قهرمانی کسب کرده اند، اما در این مدت سه بار فاتح لیگ قهرمانان شده اند. البته بی شک این روند بسیار خوب بوده، اما وقتی که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ را در اختیار خود دارید، کافی نیست. به همین دلیل، قهرمانی در اروپا در فصول اخیر برای بارسلونا تبدیل به یک وسواس شده است.

 

اگرچه فرانکی دی یونگ با کارایی و مهارت خود به خط میانی بارسلونا طراوات تازه ای بخشیده، اما آبی اناری ها قصد داشتند ماتیس دی لیخت را نیز جذب کنند که این مدافع هلندی در میانه راه تصمیم به انتقال به یوونتوس گرفت و و بارسا حالا شاید هزینه عدم تزریق خون جدید به مرکز دفاع خود را می پردازد.

 

1445790

 

جرارد پیکه و دیگر ارکان خط دفاعی بارسلونا در پراگ به شدت تحت فشار قرار گرفته و در نهایت یک بار در اوایل نیمه دوم مقابل حملات اسلاویا پراگ تسلیم شدند. اما نباید فراموش کرد که در جریان این بازی مارک آندره تراشتگن نمایش خیره کننده ای از خود ارائه داده و در چند نوبت با واکنش های تماشایی خود مانع باز شدن دروازه بارسلونا شد.

 

این دروازه بان آلمانی بلافاصله پس از پایان بازی در مصاحبه ای گفت: "لازم است که درباره برخی موارد صحبت کنیم اما قرار نیست من در مقابل رسانه ها حرف بزنم و این امر باید در رختکن بارسا و بین بازیکنان صورت گیرد. این یک مسئله داخلی است و من دوست دارم ابتدا با کسانی که در زمین حضور داشتند صحبت کنم."

 

البته در این میان سهم و مشارکت لیونل مسی زیر سوال نخواهد رفت. چگونه ممکن است؟ وی از ابتدای فصل 18-2017 موفق به زدن نوزده گل در لیگ قهرمانان اروپا شده است. دومین گلزن بارسا؟ گل به خودی آنها با فقط هفت گل. تکیه بارسلونا به توانایی های کاپیتان آرژانتینی خود دیگر مدت هاست برای همگان واضح و روشن است.

 

1445795

 

در صحنه گل دوم بارسلونا نیز استارت اولیه حمله روی ارسال لیونل مسی انجام گردید. اگرچه بعد از طی کردن دوران اولیه مصدومیت او هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده، اما هنوز هم بی شک مهم ترین عنصر هجومی بارسا به شمار می آید.

 

این درخشش لیونل مسی موضوعی هم اطمینان بخش و هم نگران کننده است. او هنوز هم مردی برای تمام فصول به شمار می آید، اما عملکرد بارسلونا در ادامه فصل باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

مایک دویل- سایت گل

دیدگاه‌ها