کد خبر : 1645325 | 02 آبان 1398 ساعت 12:23 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی چشم به راه زلاتان؛ بگو بله!

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، معتقد است که انتقال زلاتان به این تیم تنها به نظر خود او بستگی دارد.

ناپولی چشم به راه زلاتان؛ بگو بله!


به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های اخیر شایعات زیادی درباره انتقال زلاتان ابراهیموویچ به تیم های صاحب نام اروپایی مطرح شده است. این ستاره ۳۸ ساله سوئدی تا پایان فصل جاری با باشگاه لس آنجلس گلکسی قرارداد دارد و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد شناخته خواهد شد؛ موضوعی که باعث شده طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره آینده این بازیکن شنیده شود.

 

1443859


در همین رابطه چند روز پیش بود که زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه ای از علاقه خود برای بازی در ناپولی صحبت کرده بود. همچنین چند روز بعد از این اظهارنظر کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی، نیز علاقه خود را برای حضور این ستاره سوئدی در تیمش عنوان کرده بود.


اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، حالا در اظهار نظری درباره شایعات انتقال زلاتان به این تیم صحبت کرده است. او گفت:" زلاتان یکی از دوستان من به حساب می آید. من اخیراً چند روزی را در لوس‌آنجلس بوده ام و زلاتان را نیز در هتل ملاقات کردم. ما در آن جا به عنوان دوست و افراد عادی با یکدیگر برخورد داشتیم و در این ملاقات هیچ صحبتی از فوتبال نشد. حتی من یک شب زلاتان و خانواده‌اش را برای شام دعوت کردم و شب فوق‌العاده‌ای را در کنار یکدیگر گذراندیم. با این وجود دیدن زلاتان در لباس ناپولی یکی از اهداف و خواسته های من است اما این موضوع بیش از هر چیز دیگری به نظر خود او بستگی دارد."

دیدگاه‌ها