کد خبر : 1645363 | 02 آبان 1398 ساعت 13:04 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل ما حریفان نیستند تیردروازه ها هستند

کمالوند: بازی خوبی از ما برابر استقلال می بینید

پارس جنوبی در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در یک بازی حساس باید به مصاف استقلالی برود که در هفته اخیر روی نوار پیروزی قرار گرفته است.

کمالوند: بازی خوبی از ما برابر استقلال می بینید

به گزارش" ورزش سه" فرازکمالوند سرمربی پارس جنوبی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت:« با توجه به شرایطی که دو تیم دارند من فکر می کنم فردا شاهد یک فوتبال خوب و تماشاگر پسند باشیم.»


او افزود:« استقلال در هفته های جاری نسبت به اول فصل بهتر عمل کرده است و فردا بازی سختی داریم، اما تیم ما هم از نظر آماده است تا بازی خوبی انجام بدهد.»


کمالوند درباره مشکلات مالی پارس جنوبی هم گفت:« مشکلات پابرجا است. یک اشتباهی دوستان می کنند در حالی که این مشکل وزارت نفت نیست مشکل مجلس است. مجلس قانونی تصویب کرده و وزارت نفت مکلف به اجرای آن است. مجلس گفته وزارتخانه ها حق کمک به تیم های دولتی  را ندارد. باید این مساله را از مجلس پیگیر شد و بهترین راهش این است که یک تبصره به آن اضافه شود تیم هایی که منطقه نفت خیز هستند از این قائده مستثنی بشوند. راه حل کوتاه و کاربردی.»


او اضافه کرد:« مقداری پول پرداخت شده اما بچه ها از پارسال و حتی سال قبل از آن طلب دارند. می توانم بگویم اوضاع احوال تیم های نفتی به هم ریخته است. باز هم می گویم مجلس باید این را حل کند و تقصیر وزارت نفت نیست. اگر فوتبال را از مردم خرمشهر، آبادان، مسجد سلیمان و جم بگیرید دیگر چه تفریحی برایشان می ماند. من در چند تیم جنوبی کار کردم و می دانم مردم عشقی جز فوتبال ندارند. حالا که آلودگیهای نفتی برای مردم این شهر ها است لااقل مردمش بتوانند اوقات فراغتشان را پرکرده و بچه هایشان ورزش کنند. هزینه زیادی نیست. کل بودجه ما اندازه یک بازیکن تیم های بالای جدول نیست.»


سرمربی پارس جنوبی گفت:«تیم هایی در لیگ برتر یک بازیکن می آورند که دو تا بازی نمی کند و ده میلیارد می گیرد و می رود در حالی که کل بودجه ما ده میلیارد نیست و نباید مشکلی باشد. البته آقای موسوی مدیرمنطقه پارس جنوبی تلاش خودش را کرده و توانستیم تیم را سرو سامان بدهیم و در مسابقات شرکت کنیم.»


او با اشاره به شرایط تیم پارس جنوبی در این فصل از رقابت ها گفت:« ما نسبت به بودجه ای که داشتیم خوب عمل کردیم. ده بازیکن ما قراردادشان بین 200 تا 400 میلیون تومان است. 8-9 بازیکن از لیگ یک آوردیم و شانزده بازیکن تیم نسبت به فصل قبل تغییر کرده اند. با این وصف بد کار نکردیم؛ دو تا باخت خفیف یک هیچ برابر تراکتور و پرسپولیس که مدعی قهرمانی هستند داشتیم. مشکل اصلی ما حریفان نیستند مشکل ما با تیر دروازه است. ما در بازی های اخیر هشت بار به تیر دروازه زدیم.»


کمالوند درباره بازی فردا گفت:« من می گویم استقلال یکی از شانس های قهرمانی است. به جدول نگاه نمی کنیم و به بازی های اخیر استقلال نگاه می کنیم. این تیم بسیار خوب و بابرنامه بازی می کند اما ما هم تیم خوبی هستیم و بازی خوبی حتما از ما خواهید دید. در بازی های قبلی بدشانسی آوردیم، در بازی با تراکتور دو تیر دروازه زدیم و در بازی قبلی هم پنالتی ما به تیر دروازه خورد.»


او درباره فشردگی مسابقات لیگ برتر هم گفت:« یکسری از دوستان می گویند در انگلستان تیم ها هر سه چهار روز یک بار بازی می کنند. این دوستان بهتر است به نقشه نگاه کنند؛ در اروپا از یک صبح تا شب می توان هشت کشور را دید و این فرق می کند تا اینکه بخواهید از عسلویه بروید تبریز که 35 درجه اختلاف دما دارد. منطقی حرف بزنیم و بگوییم برنامه بازی ها اینگونه چیده شده است؛ همه باید به تیم ملی کمک کرده و به قانون عمل کنند. نباید حرفی بزنیم که منطقی نباشد. به نظر من کسی که لیگ ما را با هلند و انگلستان مقایسه می کند باید به نقشه نگاه کند. در کشور ما در عسلویه کولر روشن است اما در سرعین اردبیل برف روی زمین نشسته، این با کشوری که کل مساحتش را با قطار می توان یکساعته رفت فرق می کند.»


فراز کمالوند در پایان گفت:« خیلی از تیم های لیگ برتری ما با اتوبوس سفر می کنند اما  تیمی که در اولدترافورد بازی می کند شرایطش با ما فرق دارد. اصلا چیِ ما مثل آن ها است که چهار روز یک بار بازی کنیم. اعتقاد دارم باید بگویند تحت فشار هستیم، بازی های ملی در پیش رو است و من هم قبول دارم اولویت باید تیم ملی باشد اما مقایسه با لیگ کشورهای اروپایی قیاس مع الفارق است.»

دیدگاه‌ها