کد خبر : 1645412 | 02 آبان 1398 ساعت 17:30 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

دربی تاریخی مرسی‌ساید؛ میزبانی زنان لیورپول در آنفیلد

تیم فوتبال زنان لیورپول ماه آینده برای اولین‌بار میزبان دربی مرسی‌ساید در ورزشگاه خانگی و اسطوره‌ای لیورپول خواهد بود.

دربی تاریخی مرسی‌ساید؛ میزبانی زنان لیورپول در آنفیلد

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال زنان لیورپول ماه آینده در دیدار با اورتون، میزبان دربی تاریخی مرسی‌ساید در ورزشگاه آنفیلد خواهد بود. این اولین بازی تاریخ این تیم در ورزشگاه آنفیلد است. مدیرعامل تیم لیورپول پیتر مور، که مدیر تیم فوتبال زنان لیورپول نیز هست، در این رابطه گفت: "این یک لحظه‌ی تاریخی برای فوتبال زنان در مرسی‌ساید است. ما مفتخریم که تیم فوتبال زنان‌مان برای اولین بار بازی لیگ خود را در آنفیلد برگزار می‌کند. اینکه این اولین بازی، دربی مرسی‌ساید با اورتون است بر اهمیت این موضوع افزوده.

هواداران ما این فرصت را دارند که بازی تیم زنان لیورپول را در خانه‌ی لیورپول تماشا کنند و من مطمئن هستم که این لحظه‌ای به یادماندنی خواهد بود."

 

 

1445917

 

 

این دوره از مسابقات سوپر لیگ بانوان امسال در چندین مسابقه شاهد استقبال و حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه‌ها بوده. در روز افتتاحیه‌ی بازی‌ها 31000 نفر در ورزشگاه اتحاد شاهد شکست منچستر یونایتد از منچستر سیتی بودند. 

ورزشگاه استمفوردبریج چلسی و ورزشگاه لندن وست‌هام نیز در حضور بیش از ۲۴۰۰۰ تماشاگر میزبان مسابقات زنان، هر دو مقابل اسپرز، بوده‌اند. 

 

مدیر تیم لیورپول ویکی جپسون گفته بسیار هیجان‌زده است که تیمش قرار است روی چمن آنفیلد بازی کنند. او گفت: "این‌که به عنوان نمایندگان لیورپول به میدان می‌رویم برای ما بسیار موقعیت خاصی‌ست اما اینکه در ورزشگاه خانگی لیورپول نماینده‌ی این تیم باشیم واقعا چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای‌ست. این شانس فوق‌العاده‌ای برای ماست که بتوانیم تیم زنان را به گروه جدیدی از هواداران قرمزپوش معرفی کنیم و ما بی صبرانه منتظر آن روزیم."

 

هر دو تیم مسابقه‌ی خانگی خود در فصل پیش را برابر یکدیگر برده‌اند و مدیر اورتون ویلی کرک امیدوار است تعداد زیادی از هواداران آبی‌ها برای تشویق تیم‌شان در ورزشگاه حاضر شوند. او در این رابطه گفت: " هر دربی مرسی‌سایدی برای هواداران هر دو تیم بسیار با اهمیت است و این یک رویداد مهم برای تیم است. امیدواریم که بتوانیم با توجه به محبوبیت روز افزون فوتبال زنان و حضور پرتعداد و فوق‌العاده‌ی هواداران در ورزشگاه‌های اتحاد، استمفورد بریج و لندن، روی حضور هواداران حساب کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم.

امیدواریم که ورزشگاه پر شود و هر تعداد که ممکن است هوادار اورتون برای تشویق‌مان در ورزشگاه حضور داشته باشند."

 

 

1445918

 

دیدگاه‌ها