کد خبر : 1645441 | 02 آبان 1398 ساعت 21:00 | 87.5K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه‌های یوونتوس برای جذب رونالدوی جدید

مدیران باشگاه یوونتوس می‌گویند این باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای جذب کریستیانو رونالدوی جدید است و در عین حال اطمینان دارد رونالدو صاحب ششمین توپ طلای خود خواهد شد.

برنامه‌های یوونتوس برای جذب رونالدوی جدید

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه یوونتوس می‌گویند این باشگاه ایتالیایی برنامه‌هایی برای جذب استعداد جوانی که از او به عنوان کریستیانو رونالدوی جدید  یاد می‌شود، دارد. مدیران یووه در عین حال می‌گویند مطمئن هستند کریستیانو رونالدو امسال ششمین جایزه توپ طلای خود را بدست خواهد آورد.

 

1445956

 

یوونتوس با افزایش 300 میلیون یورویی سرمایه خود قصد دارد برای افزایش قدرت باشگاه اقدام کند و یکی از برنامه‌‌های اصلی‌اش سرمایه‌گذاری در جذب بازیکنان جدید خواهد بود. این باشگاه که در حال حاضر کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا را در اختیار دارد قصد دارد تا پیش از بازنشسته شدن این ابرستاره پرتغالی، روی استعداد جوانی که می‌تواند جانشین او در بالاترین سطح فوتبال دنیا باشد سرمایه‌گذاری کند.

 

پائولو آیکاردی، رئیس سهامداران یوونتوس در این باره در جلسه سالانه سهامداران باشگاه گفت:" رونالدو نقطه پایانی برنامه‌ای بود که از هشت سال پیش شروع شده بود. آن زمان میرکو ووچینیچ بزرگترین خرید ما بود. بعد از آن تا به رونالدو برسیم مراحلی را پشت سر گذاشتیم که کارلوس توز، سامی خدیرا و دیگران ستاره‌های ما بودند. خرید آنها نشان داد که یوونتوس در حال جذب بزرگترین نامها در دنیای فوتبال است".

 

این مدیر باشگاه یوونتوس در ادامه گفت:" وقتی کریستیانو که فوتبالیست شماره یک دنیا است به یووه آمد به همه ثابت شد که حالا هر بازیکنی می‌تواند یوونتوس را جلوتر از رئال مادرید، منچستریونایتد یا بارسا انتخاب کند. امروز هم هر چیزی ممکن است و ما با جذب ماتیس دی‌لیخت این را نشان داده‌ایم. ایده بعدی ما جذب یک کریستیانو رونالدو جدید است، بازیکنی با همان استعداد ولی با سن و سال کمتر".

 

دیدگاه‌ها