کد خبر : 1645445 | 02 آبان 1398 ساعت 22:00 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز تمایل یونایتد به جذب مهاجم آرژانتینی اینتر

یک رسانه انگلیسی گزارش داد که باشگاه منچستریونایتد به دنبال جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان است.

ابراز تمایل یونایتد به جذب مهاجم آرژانتینی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی منچستر ایونینگ نیوز که در شهر منچستر منتشر شده و اخبار دو باشگاه اصلی این شهر، منچستریونایتد و منچسترسیتی را به صورت ویژه پوشش می‌دهد به نقل از منابع نزدیک به باشگاه یونایتد مدعی شد این باشگاه به دنبال جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان است.

 

1445965

 

لائوتارو مارتینز در دوران سرمربی‌گری آنتونیو کونته در اینتر یکی از مهره‌های مهم پازل تاکتیکی او بوده. مارتینز در جریان پیروزی دیشب اینتر مقابل بوروسیا دورتموند که با نتیجه 2-0 بدست آمد یک گل به ثمر رساند و یک پنالتی را از دست داد ولی در این بازی رویهم‌رفته عملکرد درخشانی داشت.

 

این در حالی است که یونایتد از زمان فروش مهاجم بلژیکی خود روملو لوکاکو به اینتر در تابستان جاری در خط حمله با ضعف مفرط مواجه بوده است. یونایتد در حال حاضر فاقد یک مهاجم تمام‌عیار است و تنها می‌تواند از میسون گرین‌وود جوان یا از آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد استفاده کند که این دو بازیکن آخری ذاتا وینگر هستند.

 

بر اساس این گزارش با وجود علاقه یونایتد به لائوتارو، اینتر مسلما با این درخواست مخالفت خواهد کرد. در طول تابستان هم خبرهایی از ابراز تمایل بارسلونا به مارتینز شنیده می‌شد که با مخالفت اینتر به نتیجه‌ نرسید.

 

دیدگاه‌ها