کد خبر : 1645506 | 03 آبان 1398 ساعت 11:33 | 91.7K بازدید | 0 دیدگاه

کالدرون به تیم برنده دست نمی‌زند؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر شاهین بوشهر

کالدرون در بازی امروز تیمش مقابل شاهین احتمالا از مهاجم برزیلی تیمش سود نبرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر شاهین بوشهر

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل پیکان، اینبار راهی بوشهر شده و امیدوار است به دومین پیروزی پیاپی خود دست یابد.

 

کالدرون در این بازی سیامک نعمتی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ولی شجاع خلیل زاده و فرشاد احمدزاده با پشت سر گذاشتن محرومیت‌شان در لیست رقابت برای حضور در ترکیب قرار دارند.


در درون دروازه بیرانوند برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت و ترکیب خط دفاعی با حضور محمد انصاری در کنار محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری و محمد نادری شکل خواهد گرفت.


نکته جالب نیمکت نشینی شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی است. این دو که دو فصل نمایش های خوبی را در کنار هم ارائه کردند، برای دومین بازی متوالی از ترکیب دور خواهند بود. در بازی قبلی شجاع محروم بود و در آمادگی سیدجلال هم تردیدهایی وجود داشت اما حالا باید دید کالدرون چه توجیهی برای این تصمیم خود خواهد داشت. البته گفته می‌شود که خلیل زاده دچار اسب دیدگی شده است.

 

احمد نوراللهی که در بازی قبلی گل سه امتیازی سرخ‌ها را به ثمر رساند در کنار خود مهدی ترابی، امید عالیشاه و محسن ربیع خواه را خواهد دید تا عناصر تدافعی و تهاجمی تیم در کنار هم به دنبال موفقیت تیم کالدرون باشند.


در خط حمله نیز علی علیپور این بار در کنار خود وحید امیری را می‌بیند و باید دید قفل دروازه حریف را با حضور یکی از بهترین وینگرهای لیگ خواهد شکست یا خیر.

 

ترکیب احتمالی:


علیرضا بیرانوند
محمد نادری
مهدی شیری
محمدحسین کنعانی زادگان
محمد انصاری
احمد نوراللهی
وحید امیری
امید عالیشاه
محسن ربیع خواه
علی علیپور

دیدگاه‌ها