کد خبر : 1645599 | 03 آبان 1398 ساعت 19:49 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

شیعی: روابط با فدراسیون فوتبال عربستان بهتر می شود

احتمال بازی ملی ایران و عربستان در زمین بی طرف

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است جلسه تاج در AFC ممکن است باعث دیدار دو تیم ایران و عربستان شود.

احتمال بازی ملی ایران و عربستان در زمین بی طرف

به گزارش "ورزش سه"، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از دیدار این تیم برابر ذوب آهن در میان خبرنگاران درباره دومین پیروزی تیمش در لیگ نوزدهم گفت: امروز یک بازی حساب شده‌ را از تیم پیکان دیدم، اما از طرف تیم ذوب آهن بر خلاف چیزی که فکر می‌کردیم، آن‌ها بسیار خوب ظاهر شدند و واقعا خیلی خوب بازی کردند. با این حال امروز روی خوش فوتبال را دیدیم.

 

او ادامه داد: فرکی در تیم‌هایی که حضور داشته است دو بار به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است و سابقه او را دیده ایم. باتوجه به بازی امروز و خلق موقعیت ها، فرکی می‌تواند ما را در نیمه اول جدول نگه دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص بازی دوستانه ایران و عربستان نیز گفت: پیشنهاد بازی دوستانه ایران و عربستان را در رسانه‌ها شنیدم. اما تاج حضور فعالی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته است و با مقامات این مجمع دیدار کرده است و فکر می‌کنم نتایج خوبی از این بحث ها بیرون بیاید و در نهایت روابط با فوتبال عربستان بهتر شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: حتی ممکن است بازی ایران و عربستان در کشور‌های یکدیگر برگزار شود و اصلا هم دور از ذهن نیست.
شیعی در مورد پرداخت پول مارک ویلموتس نیز گفت: مشکلات پرداخت پول ویلموتس در حال حل شدن است و تاج در حال پیگیری امور است. ویلموتس با این شخصیتی که دارد به خاطر دریافت نکردن پولش ایران را ترک نخواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها