کد خبر : 1645605 | 03 آبان 1398 ساعت 19:52 | 240.1K بازدید | 0 دیدگاه

تبلیغات عجیب مدافع بارسلونا؛

این شما و این شماره تلفن جرارد پیکه! (عکس)

جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا دیشب حرکت عجیبی برای تبلیغ جام تنیس دیویس انجام داد.

این شما و این شماره تلفن جرارد پیکه! (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه قصد دارد به زودی یک تورنمنت تنیس در پایتخت اسپانیا برگزار کند و به همین دلیل در هفته های اخیر تلاش زیادی برای جذب مخاطب انجام داده است. قرار است در این رویداد بسیاری از تنیسورهای بزرگ جهان شرکت کنند و مدافع بارسا دیشب حرکتی متفاوت برای ترغیب هواداران به تماشای این رقابت ها انجام داد. جرارد پیکه، مدافع بارسلونا پنجشنبه شب شماره تلفن خود را به پخش کرد که دلیل این کار بخشی از تبلیغات تورنمنت تنیس دیویس کاپ که در ماه نوامبر در مادرید برگزار می شود بوده است.

 

1446162

 

جرارد پیکه شماره تلفن همراه خود را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت و بلافاصله هزاران پیام دریافت کرد. جرارد پیکه در توئیتر خود نوشت: اگر کاری داشتید این شماره تلفن من است؛ +34649500001

 

جرارد پیکه لحظاتی بعد تعداد زیادی پیام دریافت کرده و مدعی شد هفت هزار نفر با وی تماس گرفته اند. جرارد پیکه در این خلال یکی از هواداران رئال مادرید را برای هدیه دادن بلیط های این رویداد دعوت کرد و به وی گفت: "از اینکه به من احترام گذاشتید متشکرم. من می دانم که به عنوان یک هوادار رئال مادرید کار سختی است."

 

این هوادار به جرارد پیکه توضیح داد که او عاشق تنیس بوده و او واقعا برای تماشای این مسابقات هیجان زده است. این هوادار به جرارد پیکه گفت: "صحبت کردن با شما بسیار هیجان انگیز است."

 

1446163

 

دیدگاه‌ها