کد خبر : 1645614 | 03 آبان 1398 ساعت 20:14 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی برای گواردیولا؛ مصدومیت یک مدافع دیگر

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی از رقیب این هفته تیمش در لیگ برتر تمجید کرد.

بدشانسی برای گواردیولا؛ مصدومیت یک مدافع دیگر

 

به گزارش "ورزش سه"، با توقف هفته گذشته لیورپول برابر منچستریونایتد، حالا فاصله سیتی با صدر جدول به شش امتیاز کاهش پیدا کرده و شاگردان پپ گواردیولا نسبت به ادامه فصل امیدوارتر شده اند. پپ گواردیولا در آستانه دیدار برابر آستون ویلا، در مورد شرایط بازیکنان مصدوم خود از جمله الکساندر زینچنکو که به تازگی مصدوم شده و البته عملکرد درخشان رحیم استرلینگ در ماه های اخیر صحبت کرد.

 

پپ گواردیولا گفت: "آستون ویلا به تازگی راهی لیگ برتر شده، اما تیمی با روحیه به شمار می آید. آنها مهاجم بسیار خوبی به نام وسلی را در اختیار دارند و نتایج قابل قبولی در این فصل گرفته اند. احساس می کنم فضای خوبی در انتظار ما خواهد بود.

 

1441916

 

گرچه رحیم استرلینگ بسیار مورد تعریف و تمجید قرار می گیرد، اما ما از یک گروه صحبت می‌کنیم و عملکرد خوب هر بازیکن به بقیه بازیکنان کمک می‌کند. ما علاقمندیم بازیکنان ماه به ماه و فصل به فصل بهتر بازی کنند.

 

عملکرد فیل فودن؟ هرچقدر سن فیل فودن بالاتر برود، هر سال و هر فصل عملکرد او بهتر خواهد شد. این یک روند معطوف به زمان است، زمانی که فیل فودن 23 ساله شود پیشرفت کرده و در 26 سالگی به بعد بهتر خواهد بود. او یک بازیکن پرتلاش و مبارز است. اما همه بچه های زیر 21 سال همین حرف را می زنند، همه آنها نزد من می آیند و می گویند من باید بیشتر بازی کنم. من این موضوع را درک می کنم، اما شرایط اینگونه است.

 

مصدومیت رودری و زینچنکو؟ شاید بعد از بازی های ملی او قادر به بازی کردن باشد. زینچنکو نیز مشکلی از ناحیه زانو داشت و برای پاکسازی زانوی خود نیاز به عمل جراحی و چهار یا پنج هفته استراحت داشت."

دیدگاه‌ها