کد خبر : 1645625 | 03 آبان 1398 ساعت 20:39 | 124.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار گلزنی متوالی با شادی متفاوت؛

علیپور یک زیرپوش برای شادی گل کم آورد! (عکس)

علی علیپور زیر پیراهن خود دو زیرپوش متفاوت را قرار داده بود تا در صورت گلزنی شادی های مختلفی را به نمایش بگذارد.

علیپور یک زیرپوش برای شادی گل کم آورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر برای هواداران این تیم لذت بیشتری داشته است چرا که طلسم گلزنی علی علیپور مهاجم این تیم نیز شکسته شد و او توانست سه بار متوالی دروازه شاهین را باز کند و به جمع برترین گلزنان لیگ نوزدهم اضافه شود. اما به نظر می‌رسد علاوه بر هواداران پرسپولیس که منتظر گلزنی علیپور بودند، خود او نیز این انتظار را داشت و با انگیزه بالا در مقابل شاهین به میدان رفت.

 

پس از این که مهاجم شماره 70 سرخ ها در دقیقه شش دروازه شاهین را گشود، به سمت هواداران پرسپولیس حرکت کرد و با بالا دادن پیراهنش جمله ای مذهبی را به نمایش گذاشت اما اتفاق جالب این بود که به نظر رسید او دو زیرپوش را بر تن کرده است. نیم ساعت بعد علیپور این بار در موقعیت تک به تک گلزنی کرد و عبارت مذهبی دیگری را به نمایش گذاشت تا مشخص شود این بازیکن با اعتماد به نفس و هدف زدن دو گل وارد زمین شده است.

 

این اقدامی است که او در لیگ هفدهم نیز انجام داد. در بازی با پیکان علیپور جمله «I LOVE PERSPOLIS» را به نمایش گذاشت تا علاقه خود به پرسپولیس را نشان دهد. این کار او بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت و هواداران پرسپولیس به تمجید از ستاره خط حمله خود پرداختند.

 

1446176

 

1446177

 

نکته جالب این که علیپور در نیمه دوم دوباره موفق به گلزنی شد اما این بار زیرپیراهن جدیدی نداشت که به نمایش بگذارد و در واقع  یک گل بیشتر از نتیجه آرمانی خود را به ثمر رساند.

 

جالب است بدانید که هت تریک علی علیپور نخستین هت تریک یک مهاجم از تیم پرسپولیس در 7 فصل اخیر است. آخرین بار کریم انصاری فرد در لیگ دوازدهم و مقابل تیم پیکان توانست هت تریک کند و پرسپولیس نیز با شش گل تیم همشهری را از پیش رو برداشت.

 

علی علیپور با سه گلی که زد، به برترین گلزن لیگ برتری پرسپولیس نیز تبدیل شد. او حالا 47 گل دارد و امیدوار است تا پایان فصل از مرز 60 گل در لیگ برتر با پرسپولیس نیز عبور کند.

دیدگاه‌ها