کد خبر : 1645666 | 03 آبان 1398 ساعت 21:59 | 88.9K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی محبوب قلب استقلالی ها(عکس)

برخلاف روزهای ابتدایی فصل حالا مرد ایتالیایی با بردهای متوالی روی ابرها گام برمی دارد و هر روز بر میزان محبوبیتش در میان طرفداران افزوده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به سومین برد این فصل خود رسید تا هوای سرد و بارانی آزادی برای طرفداران دو آتشه ای که در این شرایط خود را به آزادی رسانده بودند شب داغی را پشت سر بگذارند، شبی توام با یک برد شیرین و ادامه روزهای خوب این فصل.


استقلال که باز هم با بدشانسی از در اختیار داشتن تعدادی از ستاره های کلیدی خود محروم بود این بار با تغییر استراتژی مرد ایتالیایی توانست هم انتظارات را برآورده کند هم طرفداران حاضر در ورزشگاه را نسبت به آینده امیدوارتر. شاید به همین خاطر هم بود در پایان بازی وقتی بازیکنان و اعضای تیم در حال ترک زمین و ورود به تونل بودند سرمربی استقلال بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفت.


استراماچونی با وجود تمام مشکلات و کم کاستی هایی که در تیم با آنها دست و پنجه نرم می کند درست برخلاف مدیرعامل باشگاه در میان سکوها از محبوبیت خاصی برخوردار است تا جایی هر روز بیشتر از روز قبل محبوب قلب استقلالی ها می شود. در تصاویر کاملا پیداست که طرفداران استقلال تا چه اندازه این مرد ایتالیایی را دوست دارند و به او برای ساختن استقلال رویایی اطمینان دارند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها