کد خبر : 1645775 | 04 آبان 1398 ساعت 11:30 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال سرمربی العربی مقابل چشمان پورعلی گنجی

شکست در دربی حساس شهر دوحه آن هم در ورزشگاه مملو از تماشاگر اصلا به مذاق سرمربی ایسلندی العربی خوش نیامد.

جنجال سرمربی العربی مقابل چشمان پورعلی گنجی

به گزارش "ورزش سه"، دومین شکست متوالی العربی این بار در دوئل حیثیتی با الریان در دربی مهم دوحه رقم خورد تا در شب بازگشت مرتضی پورعلی گنجی به ترکیب اصلی عقاب های سرخ با کامی تلخ زمین بازی را ترک کردند تا به رده چهارم جدول سقوط کنند. 


این بازی مهم لیگ ستارگان در حالی به سود الریان با نتیجه 2-1 به پایان رسید که با به صدا در آمدن سوت پایان بازی از سوی داور تازه جنجال های سرمربی ایسلندی العربی استارت خورد تا جلوی چشمان ستاره ایرانی دعوای شدیدی میان او و ستاره های الریان رقم بخورد.


هالگریمسون سرمربی مشهور ایسلندی که به شدت از شکست العربی ناراحت بود در مواجه با یاسین ابراهیمی ستاره گلزن الریانی ها که در حال خوش و بش با پورعلی گنجی بود نسبت به رفتارهای داخل زمین این بازیکن گله کرد که جنگ لفظی این دو آن هم مقابل دیدگان ملی پوش ایرانی سرآغاز تنش های زیادی شد تا صحنه های جنجالی در داخل زمین رقم بخورد.


شبکه الکاس در ویژه برنامه بررسی اتفاقات دربی دوحه مدعی شد رفتاری که هالگریمسون از خود نشان داد می تواند تبعات زیادی برای او در پی داشته باشد از جمله محرومیت سه تا پنج جلسه ای از همراهی العربی روی نیمکت که باید منتظر واکنش فدراسیون فوتبال قطر در این خصوص بود.

دیدگاه‌ها