کد خبر : 1645783 | 04 آبان 1398 ساعت 12:01 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک ورزشگاه پشت داریوش شجاعیان (عکس)

بازیکنان و هواداران استقلال در شب پیروزی برابر پارس جنوبی از هافبک تکنیکی و مصدوم تیمشان حمایت کرده و خواهان بازگشت او به میادین شدند.

یک ورزشگاه پشت داریوش شجاعیان (عکس)

به گزارش" ورزش سه" در دقیقه سی و ششم بازی استقلال برابر سایپا در یک صحنه درگیری برسر توپ  رباط صلیبی پای چپ داریوش شجاعیان دچار پارگی شد؛ مصدومیتی که می تواند شش ماه یک بازیکن را از میادین فوتبال دور کند. این اتفاق تلخ در حالی برای این هافبک تکنیکی و تاثیرگذار استقلال رخ داد که او یک بار دیگر و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ناحیه رباط مصدوم شده و یک نیم فصل کامل را از دست داده بود.


نکته مهم درمورد مصدومیت شجاعیان اینکه دفعه قبل زانوی پای راست او دچار پاره گی رباط صلیبی شده بود و این بار مصدومیت در زانو چپ او رخ داده است.


با این وجود در بازی تیم های استقلال و پارس جنوبی در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، حمایت همه جانبه ای از داریوش انجام شد که می تواند موجب بالا رفتن روحیه او برای بازگشت به میادین شود. در حالی که پلاکارد بزرگی در حمایت از شماره 23 استقلال روی سکوها وجود داشت و از او می خواست که با قدرت به میادین برگردد، بازیکنان استقلال نیز در جشن شادی بعد از گلشان به او روحیه دادند.

 

1446377


بازیکنان استقلال بعد از زدن گل دوم به پارس جنوبی با در دست گرفتن پیراهن شماره 23 که عکس داریوش شجاعیان روی آن بود شادی این گل را به همبازی مصدومشان تقدیم کردند.


بی شک دو مصدومیت سنگین در فاصله کم می تواند یک بازیکن را از نظر روحی دچار مشکلاتی بکند اما حمایت همه جانبه آبی ها از داریوش شجاعیان، در روزی که این بازیکن با لباس شخصی به ورزشگاه آزادی آمده بود انرژی و انگیزه لازم را برای بازگشت به میادین به او می دهد.


عکس ها: خبرگزاری برنا-خبرگزاری مهر

 

1446379

 

1446378

دیدگاه‌ها